Snödroppar har ni sett några?

 
jag såg snödroppar i rabatterna idag, hur härligt är inte det? Vårblommor och vårkänslor
Har ni sett några?
 
 
 
God kväll vacker.
Hej min vän. Allt väl?
 
Här hemma har jag en riktig sjukling till sessa igen .. suck och dessa baciller orkar inte!! 
 
Har ni också tänkt på hur länge det är ljust ute nu på kvällarna! Och hur g l a d man blir av att kunna ta en liten kvällsprommis i skymningen och inte när det är kolmörkt? S åå himla underbart.
 
 Så jag är alltså hemma här under täcket i soffan i casa med en krasslig skatt. 
Lilla bebban förkyld hostig och febrig. 
Blev en lugn kväll . 
 
Kram och god natt ❤️
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / åsa i åsele:

Huvva för dessa baciller å sjukdomar, nu är det dags att bli slut med allt vad sjukdom heter tycker jag.

Fnissade lite för mig själv då jag läste rubriken snödroppar har ni sett några :) än är det långt till vår, än har vi massa snö, här blir tid snöfritt tidigast i mitten av april.

krya på kram till lilla skatten.

#2 / / åsa i åsele:

Oj nej jag förstod inte att Du med var sjuk... självklart ska Du oxå ha en krya på Dig kram <3

Jag å Elin har varit ute å fyy så kyligt,
ändå är det inte så värst kallt,
inte i minusgrader i alla fall.

Kommer inte ihåg ifall jag frågat tidigare,
Vad jobbar Du med?
Själv är jag sjukpensionär pga en kronisk sjukdom.
Jag hann jobba lite på dagis som barnskötare innan sjukdomen slog till å ödelade allt arbetsliv.

kram