In this moment

 Casa in my heart ... 
 
Glad våffeldag!
God onsdag min vän. Hoppas allt är väl.
Känns ändå som det varit en rätt ok onsdag här. 
 
 
Middagsvåfflor hemma hos oss idag. ( tyvärr inga bilder på det )  Maken och de små hade gjort våfflor som de sparat åt mej när jag kom hem från kvällspasset. . med vispad grädde och mumsig sylt ... Yummi !!! 
Jo jag VET.. att det är våffeldagen idag men har ju jobbat lång pass Tur ja hade några hemma som fixade
 
 
Tycker det är lite småkul med dagar som denna eller liknande. Gärna när man uppmärksammar våfflan, semlan eller pannkakan som ju är så fantastiskt gott och värt att uppmärksamma lite extra. Skulle man däremot fira alla dessa dagar som tillkommit det senaste åren skulle man ha ursäkter att mumsa godsaker varje dag så nja, det gör jag nog inte direkt. 
 
 
Häpp, klockan springer iväg och det är nu dags att hoppa i kojset ny jobb dag i morgon .och ett läkarbesök väntar ...  
 
Ta hand om er så hörs vi snart igen!
All Kärlek ❤️
 

Good Night Images

 

 

Publicerat i Allmänt / Hemma hos oss
Taggar: Hemma mys / Home / bedroom / sovrummet
#1 / / Life of Johanna:

Haha fick sms nyss som jag höll på svara på här, lagom förvirrad småbarnsmamma här.

Det jag skulle skriva till dig var att dåligt du inte har bild på era våfflor ;)

Ja tiden går fort, 1månad redan var tog tiden vägen, sen är det som du skriver, som han alltid varit här :)

#2 / / Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Haha, ja det finns verkligen dagar för allt nu för tiden. Här hemma blev det inga våfflor igår. Tiden fanns inte riktigt för det.
Kram

#3 / / petra:

Här blev det också våfflor i går i alla fall för barnen;)själv åt jag kyckling,kramar

#4 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Här hemma blev det inga våfflor, men jag åt en på jobbet i alla fall.
Hoppas ditt läkarbesök gick bra!
Kramar

#5 / / nathalie - mamma till Charlie :

Söta lilla Signe! Ser så mysig ut :). Ha våfflor är gott, gillar också såna dagar hihi. Tyvärr blev det ingen våffla för jag inte äger ETt våffeljärn haha. Men Charlie hade fått våfflor på dagis iaf :)

#6 / / Märta:

Ååhhh vad fin design du har på din blogg!!
Kram! - www.larssson.webblogg.se