Sorry for my

 
 
Hej min vän. Allt väl?
Vad pysslar ni med i vårt gråmulna sommar-Sverige?
Jag är trött och hängig idag. Känns som jag har en förkylning som ligger och trycker, bara väntar på att komma fram.
Va ju hos doktorn här om dagen Har haft en stor vaxpropp i örat några dagar som inte släppt. Massa huvudvärk och ont men ändå har ja slitit och jobbat helg envis som man är. Nu är den borta men vatten i örat i nån gång ännu och han säger oxå att jag har början på bihålsinflammation. Usch känner mej nere .. 
 
Vill inte blir sjuk nu för till helgen väntar ju Resan .. ska bli så skoj att åka iväg lite och pyssla om alla. 
 
Sorry for my...
Usch nää blir visst bara gnäll Här i kväll så bäst att sluta 
Har haft långt jobb pass och i morg dax igen så ... 
 
Puss på er & Kram mina finisar!
 
 
 
 
#1 / / Lena :

Hoppas du får en rolig helg och att du slipper bli sjuk! Kram!

Svar: Tack min goa lena hoppas du har det bra ser så många mysigt bilder kram på dej <3
Ulrika Webersköld

#2 / / åsa i åsele:

Krya på kram <3

#3 / / MATILDA ROSQVIST:

Åh fina detaljer! :)

#4 / / Life of Johanna:

krya på dig vännen! :)