I min ego/ ägo nu

 
Japp nu finns det alltså en i min ägo oxå 
Gillat dem ett tag och nu är en min 
Bjuder på ett allldeles fresch pics från vardagsrummet idag!
 
 
 
 
Hej igen min vän.!!
 
Hoppas att din dag har börjat bra. Har du några planer i veckan?
 
 
 
alltså dessa blommor bara älskar dem !! 
 
 
 
Nu har min kort HELG börjat
Ledig dag i morgon efter lång helg jobb. sen börjar ja sent på onsdag så lite ledigt blir det allt. 
 
 
Nu är DEN MIN! Denna fina ljuslykta som jag "suktat" efter ett tag nu 
Vet ju fler som gillar dem *blink,, blink *  ;) Eller hur??

 
 
Jag hoppas att ni har haft  en riktigt skön kväll ni med. 
Må så gott nu då 
och  så loovar jag att jag kikar in till er imorgon igen!
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
 
 

 
#1 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Jo den var snygg ljuslyktan! Var har du hittat den?
Hoppas din lediga dag blir bra, trots brist på sol.
Kram

#2 / / åsa i åsele:

Ljuslyktan är väldans fin :)
Skönt med lite ledighet,
jag hoppas Du får fint soligt varmt sommar väder.
kram

#3 / / Life of Johanna:

Ah ja, det var bara om man dela på bloggen man fick länk :)

#4 / / Lena :

Hahaaaaa där är den ju!!!!!

Svar: Eller hur ? =) ja kanske blir en till har inte bestämt mej ännu :D underbart fina
Ulrika Webersköld

#5 / / NICOLE:

De blåa blommorna är helt underbara!

#6 / / Filippa Brunnberg Denkert:

åh vilka underbara saker, alltihop verkligen! :D

#7 / / Mirre:

Så fin den är =D