Fresh flowers

 
Även om man inte är inne så mycket just nu så känns det kul att ha lite mysig blommor inne att njuta utav. 
Pioner har prytt borden här men nu är nog säsongen över tyvärr. 
 
 
 
 H e t a  söndag ...
Här njuter vi för fullt av värmen. Vilket väder  Älskar dessa dagar. Lata härliga sommardagar. Sol, bad, goda grillmiddagar bara va och åka på små utflykter. 
Nu gäller det att tanka solenergi till förråden som ska räcka till hela hösten
 
 
 
 
Sommarens varmaste vecka. Kan man hoppas på fler tror ni? Som vi n.j.u.t.i.t i allafall, tagit vara på varje dag
Idetta nu har det faktiskt kommit en regnskur utanför utan att vi märkt. Det kunde tom åska här i natt. ( Hoppas inte ) Får se hur fortsättningen blir.. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag smälter bort och  göra mej klar för natten 
 
 
Önskar dig en fortsatt härlig sommarkväll!  :) 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / På bordet
Taggar: blommor / på bordet / rosor
#1 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så var värmen över för denna gången. Konstigt att det antingen är 15 grader och regn eller 30 grader och sol!
Jag jobbar min sista vecka innan semestern nu och hoppas vädret blir bättre tills dess...
Hoppas ni mår gott i alla fall!
Kram

#2 / / Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

Åh vad jag hoppas att helgens underbara väder snart kommer tillbaka!

Hoppas du haft en bra måndag! Kram

#3 / / petra:

Jag hoppas snart vädret är tillbaka igen;) kramar

#4 / / ✫ Fru Eriksson:

Åh,så vackert ♡ ...