Bara just för att...

 
Och så bara kom det blommor fina Rosor helt plötsligt ...
Dagens krydda på vardagsrumsbordet här hemma.
 
 
Alltså, jag är så kär i min man just nu! ❤️ 

Det är jag förstås alltid, men jag går för tillfället runt och känner mig helt nyförälskad. Det är härligt hur kärleken både fördjupas, utvecklas och liksom tänds upp med ny kraft allteftersom tiden går.

Jag är så tacksam för att han kom in i mitt liv❤️

Idag tex kommer han hem med dehär  underbart doftande ROSORNA bara sådär. 

Bara för att det är Tsidag säger han och skrattar . det där underbara skrattet som jag älskar så mycket. 

Blev såååå gla d Älskar dej älskling!!! 

 

 
 
Min dags startade med att jag fick dessa underbara rosor  Vilken dag alltså !! 
Vilken surprise!  Sånt piggar verkligen upp mej och rosor som jag älskar sååå. 
 
 Bara sådär, utan nån speciell orsak. Visst är det vid dom tillfällena som man blir som allra, allra gladast? När kärleksfulla gester liksom vävs in i vardagen, när någon tänker ut nåt fint bara för att göra dig glad.
Bara för att du ska känna dig speciell.
 
Goa Erika  ❤️  v a här en stund för äppelkaksfika och mys idag sånt gillar vi verkligen 
hoppas på lite längre tid nästa gång. 
 
Det är ju alltid så att dagen går i ett när man är ledig 
 
 
Hade oxå en date me goa Anna på nya CoffeeHouse by GEORGE  
Så himla mysigt !! Tog flera bilder men dåligt regningt ljus så inga fina bilder . men himla mysigt hade vi  ❤️ 
 
Det va min dag detta Nu väntar nog sängen snart inom kort. 
 
 Önskar dig en riktigt mysig kväll och en god natt!
KrAmAR!
 
 
 
 
 
Tillägnat min älskling : 
 
 
 
 

 

 

#1 / / NICOLE:

Vilket härligt inlägg :) & fina blommor!

#2 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Vackra rosor och omtänksam make! Ta vara på honom, eller rättare sagt på varandra!
Stor Kram

#3 / / Mirre:

Ohh så rart och fiiina också

#4 / / ✫ Fru Eriksson:

Underbart - Kärlek ♡ ...
Ha det så gott!