Rosa, Pink, Pinkki, Rose,Lyserod

 
Fina härlia krispiga tulpaner. så härlig färg på dessutom 
 
 
Heellooo sweeties !!!

Är allt väl med dig?
Hoppas ni har  haft en bra onsdag
Här sitter jag och väntar på att klockan ska bli läggdax så
 
Tittar in en liten snabbis så här på kvällskvisten för att se att allt är bra. 
 
Lyssnar då regnet smattrar mot rutan och är glad att jag sitter här inne . 
Trots att det är kallt här så är vi ändå inomhus. 
Lite vårsol och plusgrader på termometern e.f.t.e.r.l.y.s.e.s.   snarast, orkar inte med mer vinter nu
 
 
 
 
 
  Lilla älskling skatten ♥  har det inte varit mycket me idag. 
När hjärtat  t.o.m somnar mitt i filmen så ... 
 
 
Vad har ni  gjort en dag som denna? 
Mulet, blåsigt och kallt har vi haft här en sån där dag som man bara vill lägga sej i soffan och inte göra något. 
 
Sa just innan .. eller skrev såhär för att vara exakt på FB
Vabbar ... ni vet den där jobbiga känslan då barnfilmljud efter barnfilmljud ekar i öronen efter ett antal filmer med sjuka skatter...."  Precis så kändes de .. det ringde i öronen och mami fick liksom noll ork till allt så där låg vi och  kollade på film. 
 
 
  
Bara älskar ju dessa underbara blommor som gör mej så glad. !! Nu är det rosa.. mycket rosa här just nu .. Har liksom "snurrat" in lite på den färgen .. Kanske lite vårigt?
 
Sköt om er så hörs vi imorgon igen!
På återseende fina ni 
GodNatt Kramar ♥
 
 
 
#1 / / ♥ Sojka ♥:

Ja man vill ju vara fin på sin dag ;)

#2 / / jonna:

Tack :) Detsamma till dig :)

#3 / / Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Rosa är ju fint så jag klagar inte:)
Stackars liten att må dåligt. Hoppas hon kryar på sig.

#4 / / ♀ THE REVOLT ♀:

Att vara inomhus då det regnar ute är awesome! Jag föredrar att vara inne än ute då regnet vräker ner haha, fast det tror jag alla föredrar x)

#5 / / Petra Olsson:

Så härligt med alla våriga färger,nu vill vi ha sol o vår.krya på dottern,kramar

#6 / / Linda:

Hoppas det är bättre med dottern. Köpte tulpaner idag, fast vita :)