Då va det dax igen ...

 
todays  breakfast 
 
 Mer avancerat än så blev de inte denna onsdagsmorgon.
 
Måste bara säga TACK 

 Jag är så glad och tacksam att jag har en sån trevlig skara läsare som stöttar och läser min blogg varje dag. Ni betyder allt kära ni!

Jaha då va det alltså dax igen
. i natt kom det en liten jätte varm sak och kröp ner hos mej 
En liten jätte varm kamin .
Lilla EBBISEN s tur att vara sjuk .. suck va ja e trött på dessa baciller en efter en ... 
 
 
Feber och jätte förkyld med halsont
tur ALICE är med och piggar upp 
Jaha nu blir det lite mera film här och vänta iin resten utav skaran som kommer om en sväng 
någon ropar mera saft så ja ja mamma springer... 
 

Ha nu en finfin fortsättning på lill-lördagen så ses vi lite senare!

KRAM

 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / mamma mindy:

Är så glad att det bara har varit jag och min man som har varit krassliga..än inga av barnen men de kommer...men hoppas inte..krya på henne..kram kram

#2 / / eleanor:

Är du intresserad av gratis sakeR? Kika då in på min blogg www.eleanorw.blogg.se :D Kram

#3 / / ♀ THE REVOLT ♀:

när ett barn blir sjukt sedan friskt, och så blir det andra sjukt är hemskt. Men vi kan se det ur en positiv sida, tänk om alla var sjuka samtidigt... Det skulle vara sjukt jobbigt att ta hand om alla samtidigt. en gnäller här och en gnäller där :O Gahh

#4 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

vad söt katt