Smögen 2015

 
SMÖGEN Semester 
 
Hej mitt i härliga sommaren!
 
God måndag min vän. Hoppas allt är väl och att din helg varit fin.
 
Idag har det verkligen bjudits på ett underbart väder igen . sommaren är här igen hoppas ja för att stanna ett tag .
 
 
Ohh my .. 
Är det vackert här eller vad?
Har haft en så härlig helg me de mina .  
vi har njutit till max hela dagarna UNDERBART !! 
 
 Dagarna går  så fort, och sommaren, och livet… så det gäller att fånga nuet 
Lev i nuet!! 
 
 
 
 
 
Underbara SMÖGEN! 
Alltså jag älskar  havsutsikten. Den är min feelgood… !
Härliga havet. 
och  Helt ljuvligt väder..Vilken tur ..
 
 
 
 
 
 
Lilla fröken argbigga va där oxå ha ha   :)  lilla sura citronen för vi inte kunde köpa allt i alla små söta affärer Jo hon har humör denna lilla dam . ❤ ❤  lilla härtat  ❤ 
 
 
 
 
 
Happy new week sweeties:)
Nej, nu måste jag hoppa i kojs här så jag önskar dig en mysig kväll vidare och en natt fylld av härliga drömmar! 
:)
 
All Kärlek ❤️
 
 
 
#1 / / åsa i åsele:

Som alltid bjuder Du på fina bilder :)
Ha en fin tisdag, kram

#2 / / Mirre:

Här känner man igen sig överallt minsann på varenda bild både i detta inlägg och det ovan, bor ni i stuga eller? eller på nån camping =D

Smögenbron och smögenbryggan är så fint =D

#3 / / Anonym:

Så vackert👍

Svar: Tack det ÄR jätte fint :D
Ulrika Webersköld