Lekerydskiosken fick besök

 
Äntligen lite sol,  luft och utflykt !!
&  mina älskade små skatter 
 
And off we go ...
 
Hej  min vän. Ville bara kika in  en kort sväng här. 
 Har du haft en bra dag?
Äntligen kommit ut och fått frisk luft idag ...
r en samling bilder från eftermiddagen en sväng 
 
 
 
Åh så underbart härligt med helg & lööördag! Den där helgkänslan är verkligen magisk…. och när dessutom  solen skiner och träden ser lite mer  grönare ut än igår ja, då blir jag lycklig!
Ego bilder gillar ja inte men här i solen idag ok då .. 
 
 
 
Det va LEKERYDSKIOSKEN som fick ett besök av oss då vi va sugna på glass.
Det är en vän till mej Linda som äger det . Va jätte skoj att träffa henne. ett tag sen nu .
Blev naturligtvis en Lekerydsbåten  :)  Yummieee
 
 
Tom MAKEN   ❤️    älsklingen  kom me idag inte dåligt inte  ( ja syns lite i varfall ) 
Han liksom sonen gillar inte att va me på bild . Men i bland så .. liksom me mej .. 
men ja ja får bjuda på det i bland .. 
 
 
 
Ebbisen söt närbilds selfie på sej själv hi hi sötisen  
 
Hursomhelst ...  nu mår jag  mycket bättre efter att blivit ompysslad  av min lilla famlij idag 
sånt ger mej energi och lycka . Det märks verkligen att allt är på bätringsvägen här. 
visst anfådd och trött i mängder ännu men ja framåt!! 
 
 
Hoppas ni haft en fin lördag, och jag hoppas att solen lyst  lika fint hos er som den gjort  här 
Happy lördag!
på återseende!
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / utflykt
Taggar: miniresa / utflykt
#1 / / VERONICA - fashion blog:

Guuud så mysiga och härliga bilder, vilken dag! :) Härligt! Kramar fina du!

#2 / / åsa i åsele:

Kul att få se bilder på Er alla... ja förutom sonen då.

Att sitta ute å äta glass känns just nu som Never in my life, men vi får väl sol å värme nån gång vi oxå å snart kanske snön lämnar oss.

kram

#3 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så mysigt ni haft det! Jisses, jag har inte varit på Lekerydskiosken på säkert 20 år... kanske får ta mig en sväng i sommar!
Skönt att du känner dig lite piggare.
Kramar