Hey Friday !

 
Fredag helg och skoldisco 
 
 
 
Trodelidooooo Fredag!
 
Ännu en vecka har gått och det är återigen Fredag.. Har ni några planer för helgen? Jag har inga storslagna planer men jag hoppas att det blir en del mys me familjen .
 
 Välbehövlig sovmorgon, wiho!
 
Älsklingen gick upp med skatterna idag så jag fick sovmorgon .
Verkligen välbehövligt!! Usch tycker jag sover och sover.. men kanske måste för att bli frisk  ??
 
 
Idag va det Disco .. 
En söt liten sessa smink färdig till s.k.o.l. d.i.s.c.o.t.. Pysslar och fixar
i sin hylla där alla  små little petshops bor. 
 
 
 
Båda sessorna redo att gå 
Stora prinsen gick snabbt in i duschen och gjorde färdig sej på en kvart och sen iväg 
Han går ju redan i sexan och skulle vara lite  "ansvarig"   :) :) naw.. ja .. de små 
 
 
Omgjort i sitt rum och det är så spännande att vara där . 
Fick flytta runt lite när vi tog in nya byrån i rummet. 
 
Känner mig faktiskt inte så pigg då det tar på alla mina krafter. Så efter att hjälpt till att flytta runt lite blev ja liggandes i soffan ..( suck vill bli piggar fort ! )
 
 
 
oj konstig bild det blev... men ja där  har  Losan felicia  sitt kryp in 
Nymålad byrå .. ska bara fixa me den lite och köpa nya handtag oxå 
 
 
Och här ligger Ebban bebban  numera och sover. 
 
Ha nu en toppen lördag vänner, få se om jag hinner kika in i morgon då och se hur er dag varit . 
 
På återseende, kramar  ❤️  
sov så gott Natti natti 
 
Some nights i wish i could go back in life, not to change things, just to feel a couple of things twice
 
 
 
 
 
 
#1 / / nathalie :

Men vad fint det blev! och så snygg byrå. Älskar äldre möbler som är ommålade :).

Det är bra att du passar på att sova och vila, hoppas du böir frisk snart :). Ha en fin lördag. Kram

#2 / / Petra Olsson:

Så fina tjejer och fint o mysigt rum de delar.krya på dig nu vettja,kramar