Today's livingroom

 
 
Hej finaste!
 
Åh så underbart härligt med söndag!!!
Ledig slapp söndag att chilla på .. 
 
 Hösten är verkligen en magisk tid!
 
Idag har det blåst och inte varit en mysig dag så skönt att vara inne.Vill helt enkelt bara vara hemma och kramas med mina och inte göra ågot speciellt. L.o.v.e.l.y ..
 
Today's livingroom 
Dagens.. här händer inte så myscket förändring just nu 
 
 i morgon är det måndag och ny vecka men nu 
Önskar dig en riktigt mysig och skön söndag  kväll fylld av härlig avkoppling! :)

Var rädd om dig och kom i håg att du är fantastisk precis som du är!

Nu måste jag verkligen ta en riktigt varm dusch innan sängdax,  , fryser som tusan burr!

KrAmAr

Natti natti 

 

 

 
#1 / / Lena :

Jag älskar hösten. Njut o koppla av. Inte svårt att mysa hemma hos dig heller du som har det så fint. KRAM

Svar: åhh men du e väl söt du .. ja som har tröttnat så på mitt. :D ja det kanske är så .. man vill boa o fixa på hösten o ja e bara trött på mitt hahaha
Ulrika Webersköld

#2 / / Henrietta Nylund ♥:

Så himla fint bord! :)

#3 / / NICOLE:

Vad fint! Så fin harmoni med färgerna :)

#4 / / Petra:

Börjar bli så fint på träden nu;)men att frysa e ingen hit.kram o simma lugnt i badkaret ,

#5 / / ami:

jag letar efter sådant bort, mina föräldrar har ett sådant och jag älskar'e!