Oj så spännande

 
Håller på att göra i ordning en liten losan här som är sååå sprallig 
 
Idag skiner solen från klarblå himmel härligt. 
husvagnarna börjar komma på fältet (et är husvagnsmässan tror ja denna elg ) 
 
Lilla LOSAN ska på utflykt till Borås Djurpark det är sååå spännande 
 
på återseende 
 
#1 / / Sara:

Oj så fint du har det :)

#2 / / Monica:

Vad kul, jag hoppas att de får en jättehärlig dag!!!
Kram

Svar: hon va lite orolig att bli åksjuk i bussen men vi hoppas det går bra kram
Ulrika Webersköld

#3 / / ♀ THE REVOLT ♀:

Va mysigt xD man vill ju bo där själv haha xD

Gillar inredningen ^^ det är modern men inte för mkt magasin-prefektion-aktigt!^^ Ser hemtrevligt ut!:D

#4 / / Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vad roligt med Borås djurpark. Där har jag bara vart en gång i år. Det brukar bli flera rundor.

Vad glad jag blir att du uppskattar att se mina bilder i alla fall. Bara någon gör det så får jag väl vara nöjd hihi.
Nej förstår det, det kostar att resa. Det blir ju pengar bara när det är jag och sambon som reser och då är vi ändå inte så kräsna med boende osv.

kramar

#5 / / Sanna Preifelt:

Åh vad fint ni har det :)

#6 / / Sara:

SV: Ja men verkligen det blir man alltid och gillar inte alls sina saker efter ett tag, men verkligen helt i min stil har du det :)

#7 / / Johana Duggin:

Härlig blogg! :)