A little bit of this and that

 
Mammas och pappas Sessor är så duktiga och gör läxor på sitt rum 
Kissen Signe ligger naturligtvis me och håller ställningarna så allt går rätt till  ♥ ♥ 
 
 
Trodelidoooooo nya veckan!
Happy new week
Ny vecka, nya möjligheter!!!  men hjälp vad svårt det är att stå upp på morgonen nu… eller är det bara jag som tycker att det känns som att klockan är mitt i natten när den ringer i höstmörkret?
Sååå mörkt så trött Zzzzz   
 
Nu sitter jag här under ett duntäcket i soffan och försöker få upp värmen.Brrr så ruggit får inte upp värmen idag 
 En varm dusch har ja försökt  tina upp mig me.. sen i säng en timma inget hjälpte idag.  Va dyngsur när ja kom hem från jobbet. . Det börjar verkligen bli riktig sen höst ute nu. Känns som november alla redan:
 
Idag ..
A little bit of this and that ... 
Lite bilder som kommer bort när man laddar upp en del .. 
Lite bilder från köket igen .. Kvällsbilder..
 
 
 
Japp nu är den köpt.. Mitt   FÖRSTA julmagasin
Har ju en tendens att köpa på mej ett antal var jul 
ha ha maken tycker ja kan sälja av de ja redan har .. massvis .. 

Nu får det bli en kopp varm thé för att se om jag kan försöka få upp värmen här under täcket . (ibland önskar jag verkligen att vi kunde tända en mysig varm sprakande brasa här hemma Önskar inte ni ??
 
Önskar er en mysig kväll vänner så ses vi imorgon!
 
L.o.V.e.!
 
 
KRAM
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Monica:

Du kan låna ut några magasin till mig...är urusel på att köpa egna :-) Kram

#2 / / Camilla:

Håller med. Det här mörkret gör att man vill bara ligga kvar under täcket och somna om... :)

#3 / / THE REVOLT:

Va bra att de gör sina läxor de små!^^ Det ska man göra!:D

#4 / / yasmine mamma till dennis:

ja dom ringer ju till dom barn som dom tycker är aktuella.
idag blev jag uppringd och dom hade ringt från Danmark nu och dennis senaste video från castingen dom hade valt 3 killar bara 1 av dessa får resa på måndag dennis är visst första hands favorit så det var kul. det var ju så mååååånga barn som vart där. men ett sista möte återstår nu på fredag och dom kan andra säga till 2an eller 3an men vi håller tummarna att de blir dennis så på fredag får jag veta slutgiltgt. men måste fixa flygintyg oavsett ifall att.
kraam

#5 / / Nathalie - mamma til Charlie :

Ja nu är det lite kyligare..
Vad duktiga de är :):).

#6 / / Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Det är så svårt att hålla reda på vad klockan är de här mörka gråa dagarna.

Vilka duktiga flickor ni har som gör sina läxor så duktigt:)
Japp, i helgen blir det smålandsbesök, ska fira pappa som fyller år:)

Kramar♥

#7 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Vad duktiga tjejer som gör läxan på rummet. Och söt misse som hjälper till :-D

#8 / / Helen.HUSnrNIO:

Ny vecka och nya läxor...
Jag tycker att det ska bli skönt att det blir lite paus från allt som har med skola att göra, i alla fall som att packa väskor och göra en massa läxor, nästa vecka när det är höstlov här.
Duktiga kids!

Trevlig kväll!

#9 / / Natalie Salazar:

ååh vilket underbart matbord :)