adventspiff & glöggmys

 
Har ni haft något Glöggmys ännu ??
 
 
Tjolahopp..
Hej raringar! 
 
dags att göra adventsfint här hemma...
 
Imorgon är det dax .. ( Ja lite fusk med en stjärna idag men .. ) adventsljusstakar och stjärnor upp i fönsterna samt att adventsljusstaken ska plockas fram och dekoreras. Till min stora förtjusning måste jag säga för herre min va mörkt och trist det är hela tiden. Jag är verkligen glad över att julen alltid kommer där i slutet av november och lyser upp den deppiga tillvaron med juleljus, tillfällen att ses och mumsa lussekatter och dricka glögg, lyssna på julsånger och fylla hemmet med  undebara dofter som nyutslagna Hyacinter, kanel och nejlika. mmm ...Bästa som finns ju!
 1:a advent närmar sig med stormsteg 
 
 
 

Här är vi inte så glada i ädelost utan här är det vanlig mjuk ost på peppisarna 
 
Nu åkte först skumtomtarna in i munnen oxå  ... men så gott 
 
 Hyacinten utslagen helt och ni må tro va gott det  luktar 
 
 
 längtar till första advent nu, haha! 
 
Kanske märks med att tjuvbörja sätta upp stjärnan och lie glöggmys
 
 vårt adventspiff,....
Jodå det kommer mera i helgen hoppas ja åtmistone har lite mycket att stå i 
 
Mycket i mina tankar just nu så allt bara snurrar. 
Ja jag vet va ni säger GRUBBLA INTE...
Är så lätt för er att säga.. 
Ja ja hoppas ja slipper snart för det tar För mycket energi 
 

Nu är det strax läggdags, tröttare än tröttast känner jag!  gäsp!

På återseende imorgon igen hoppas jag,

 KrAmAr!
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / rebeccamikaelsdotter.blogg.se:

mysigt!! :)

#2 / / Linda - kusin :

Vad är det du grubblar över ?!

Nu blir det adventsfint i alla fönster ;)

#3 / / Life of Johanna:

Mums och mys! Får nog köpa hem lite glögg så vi kan pimpla det i helgen :)

#4 / / Johanna ♡:

Åh, julen är verkligen så himla mysig!

#5 / / Petra:

Här har vi oxå tjuvstartat ned både hyacinter och peppisar o glögg så mysigt om kvällarna kram

#6 / / linah:

ha en fortsatt bra helg<3

#7 / / maria at inredningsvis:

ÅHH vad julfint :) hoppas du får en riktigt mysig adventshelg.


Jag bjuder upp till Tävling om äkta smycken på bloggen :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)