Snapshots

 
 
Some snapshots from my daily life. 
 
Hej darlings! 
 
 
Bara Älkar ju rosor och här i solen på köksbordet lyste de så idag Trots att persiennerna va nere lite 
 
Skönt att det var lite mulet idag tycker jag ändå  för då har man tid att fixa undan lite me tvätt och städ här 
 
Ska dock i väg och hjälpa till med lite flytt saker här så blir nog svettigt ändå 
 
 
 
 
 
 Vi hörs senare darlings! 
 

 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Johanna Svensson ♡:

Så fina rosor, ja när vädret inte är så bra passar det att städa lite! :) Och fint citat

#2 / / emiza:

fina rosor

#3 / / Nathalié - mamma till Charlie:

såå fin vas.. älskar ditt hem =)

#4 / / Sandija - fotografi:

vacker!!

#5 / / Sandija - fotografi:

vacker!!

#6 / / yasmine mamma till dennis:

mysigt här fick vi lite åska idag bara välbehövligt
men huvudvärk idag som inte vill ge sig
nu blir det en film med dennis på soffan
kraam

#7 / / Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

Underbara rosor! Ja idag var det skönt med lite svalka!

#8 / / Anonym:

Jätte fin vas =)

Haha jag har bara varit i ett land i afrika men det passar mig bra ;) Var är du från?
Ja en lägenhet i ett varmare land hade inte varit fel som man kan fly till.

Naww vad skoj för din syster =) Skoj när de försökt länge!

#9 / / yasmine mamma till dennis:

lite synd om oss då.
jag verkar ha drabbats av grav huvudvärk den släpper inte med tabletter ibland hänger den kvar i 2 dagar i rad. men har det flera dagar i veckan men kan vara värmen också som påverkar är ju så kvaft ute och inne.
låter mysigt det vännen ha en bra kväll
kraam

#10 / / Helen:

Kikar in och önskar dig en fin dag
/ Helen

#11 / / yasmine mamma till dennis:

ush ush o fy nu ska jag gå och fika med min mormor
kram