ooh my

 
Är det vackert här eller vad?
 
 
Hallå där !!
 
Lite dagsfärska pics från Smögen bryggan idag  
 Också älskar jag havsutsikten. Den är min feelgood… !
 
 
Vår egna söta lilla prinsessa i allt detta fina. 
skepp och hoj Ja ser inget säger Losan ha ha 
 
  Söndag i dag fast man ju knappt någon koll på eftersom alla dagar är fredag just nu på semestern 
 
Så himla härligt har vi haft det i smögen Kungshamn Hunnebostrand och alla fina platser såå mysigt !! 
Smögen bryggan bara tar ju alla första platser  Det är bara sååå mysigt att gå där 
 
slinka in lite ialla små underbara affärer. 
Lexington , Barocc mm 
Ja skojar inte massa Ullie affärer har de med tema marin stjärnor och vitt vitt underbart 
Bara dock några affärer som tyvärr låg lååångt över min prisklass 
 
 
 
 
 
 
Dessa underbara små hus överallt Älskart!! 
 
Hoppas ni har det bra vad ni än gör
 
 
 
 
 
 ja vet.... det blir massbilder men det är så fint så man kan inte sluta ta bilder på alla stora jätte båtar 
 
 
 
 
 
 
 
Här är det alltså bara bara finfint och tiptop 
vi har njutit till max i dagarna 
 
 

Hoppas att du också har haft en härlig söndag och helg och att du får en riktigt mysig kväll!

 

Varma kramar!


 
 
 
#1 / / VERONICA - modeblogg:

Sååå så vackert, riktigt vackert! :) Ha en otroligt bra start på din vecka! Hoppas den blir grym! Kramar på dig ♥

#2 / / MALIN:

Åh vad fint! Just såna här ställen är mina favoriter i Sverige på sommaren!

#3 / / The Revolt:

Hahahaha håller med om att alla dagar e fredag då man har semester xD

Fina och härliga bilder!^^

#4 / / The Revolt:

Hahahaha håller med om att alla dagar e fredag då man har semester xD

Fina och härliga bilder!^^

#5 / / yasmine mamma till dennis:

förstår de så fina bilder.
Här blir en slappar kväll efter att ha kommit hem idag. rätt trött nu
kraaam på dig

#6 / / Nathalié - mamma till Charlie:

smögen är otroligt vackert! älskar smögen. vad fina bilder också!

#7 / / Johanna Svensson ♡:

Vilka fina bilder :D

#8 / / Nathalie Tegelstam :

- visst kan jag göra det, allt är inte riktigt klart än men då fixar jag en helhets bild :)

Åh vad det ser mysigt ut! Underbart, kram!

#9 / / giiiiimee.blogg.se:

fint!

#10 / / Clin:

Så vackert!! Har aldrig varit där men blir riktigt sugen när man ser dessa bilderna =)

SV: ja pefekt att ha i väskan. Speciellt för mig som är GBP op. Måste ha mina mellanmål =)

#11 / / fashion:

Jätte fint :D