If i could stop the time

 
 magen påfylld och solen skiner
 
 
 
Hej hallå i hettan idag igen!
 
 Och vilken lyx det är  att ha strålande sol från en klarblå himmel heeela dagen Bara älskar det som vanligt Amazing!
Men .. tom ja tycker att det är lite Väl för varmt innomhus nu . Man kan inte göra något direkt men  Japp jag njuter till max. 
 
 
Mår ni bra raringar!?
 
Är det för varmt tycker ni ??
 
 
 
Älskar mina fina fat.. 
 
 
 
Hi hi två sötisar skulle fotas såg inte de andra två sessorna som kom me i hörnet. 
 
Vad har ni för er idag  då vänner?
 
 Låt aldrig dessa varma härliga sommardagar ta slut..
Älskar denna härliga sommar. 
 
 VI hörs senare! 
 
Önskar dig en FABULOUS tisdag 
 
KrAmAr!

#1 / / Life of Johanna:

Kul att du är med i tävlingen! Lycka till!

Svar: tack vännen
Ulrika Webersköld

#2 / / Life of Johanna:

Jag brukar älska värmen, men i år gör den mig knäpp!

#3 / / fashion:

Så gott!! Och så söt katt :D

#4 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Jag älskar värmen, bara man har chansen att svalka sig. Men jag skulle inte klaga på lite regn nu det är snustorrt i backen och alla växter börjar gulna runt omkring.

#5 / / Anonym:

Jag älskar värmen och hoppas den stannar länge!!
Tror jag är född i fel världsdel ;)
Afrika passar mig mycket bättre!!

Haha ja jag målar också om allt mellan varven ;) Men vitt är så bra. passar till allt och man tröttnar inte lika fort =)

Ja jag var i mål med vikten inom 1år. Är nu 2 år sedan jag opades och har tyvärr gått upp 10kilo pga medicin och så. Men jag gick ner för mycket som många gör och sen går man upp lite igen.
Min kropp mår bra så här :D
Har faktiskt aldrig haft några problem. Nja jo om jag äter för mycket socker mår jag dligt men de ser jag bara som en bra sak ;)

#6 / / Clin:

kan vara bra o skriva att det var från mig med ;)

#7 / / Life of Johanna:

idag är det mulet, lite regn, svalt, så skönt... få en paus och få ladda batterierna :)

#8 / / Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

sv: I mitt fall är tyvärr inte borta bra men hemma bäst. Det ända som var skönt med att komma hem var att få kramas med sambon, men i övrigt hatar jag området där vi bor och även lägenheten. Den känns inte som hemma:(