Delar gärna

 
 
Lite Kvällslektyr från Pinterest  & Stylerroom
 
 
 
Ofta när jag hittar bilder på Pinterest som jag verkligen gillar stilen så kan jag  bara drömma mej bort liksom 
 
 
 
 
 
 
( ja Björn det vet du ju nu   :)  Kommer till dej och kollar in dina då )
Bara tokälskar ju detta med rotting möbler ... Det är sååå snyggt !!! 
 
 
 
 
 
 
Det är ju så otroligt vackert! 
 delar  gärna me mej  som inspiration:
 
 

Nu ropar sängen på mig så see you tomorrow sweeties! :)

GoDnAtTkRaMaR!

 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Clin:

Så fint!! Hade gärna haft det så hemma hos mig ;)

#2 / / yasmine mamma till dennis:

jodå men håret var ju längre än rumpan innan nu är det till brösten ungefär.
nu blir här film kväll i värmen jag avlider
kraaaam

#3 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Men oh hur underbart ser inte allt det där ut. Superfint. Älskar din stil.

#4 / / The Revolt:

Jätte fint! XD synd att allt sådant måste vara så dyrt :(

#5 / / The Revolt:

Jätte fint! XD synd att allt sådant måste vara så dyrt :(