Inget som bara försvinner

 
 
Casa Weberskölds på kvällskvisten här i går. 
 
 
 
 
Gokväll Raringar!! 
 
Hallå där .. hur har ni det i kylan ?? 
Hoppas ni mår fint!?
Fy så hemskt det varit idag . Full storm och blåst oxå som gör allt massa kallare. 
Det är alltså inte fullt så massa minus ute  men blåsten gör ju att det i varjefall jag känner som det är fuktigare och går in i kroppen genom alla plagg man har på sej HUA!!! 
I vart fall är Vintern nu här med besked !
 
 
 
 
 
Kommit hem och sjunkit ner i soffan efter mitt jobb pass 
13-21 idag. 
 

Här sitter jag idag med varm pläd på mej,  One pice och gosetofflor,  massa tända ljus  och ändå..... ändå fryser jag såå . ..lyckas inte bli varm när jag kommit hem nu ens. 
 
 
Lite hemma inspiration från hallen idag. gillar min  byst 
Eller hur är den snygg Nilla ??? 
 
 
 
 
Här är det just nu mys i soffan som gäller och vi håller på och sitter vid var sin dator i kväll ha ha sååå romantiskt!! 
 

Mina funderingar om att må bra fortgår ännu .. 
Har en väldans tendens att bara älta grubbla och fundera.. Varför är det sååå ?? 
Varför gjorde den så   varför sa den det    mmmm 
Får väl inga förklaringar och allt fortsätter att snurra
Vill INTE hamna i något där jag inte kommer att må bra på ett tag så... 
 
What goes around , comes back around
 
När man känner sej sviken är det inget som bara försvinner men kanske bleknar det .
Jag tycker att det va fruktansvärt elakt och sånt glömmer jag inte.!
 
Jag blir så otroligt ledsen och det är svårt att få bort igen .. 
Ja ja nog om det idag... 
 
 
Efter en lång dag på jobbet ska jag nu krypa ner under det vita täcket och gosa ner mej så jag inte fryse
 
Blir till att läsa lite mysig lektyr i form av sköna hem till kvällsmys
 
 
 
 
 

Önskar dig en riktigt härlig kväll!

 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Lena:

HEJ! Fin byst var det både din o på byrån, HAHAHA nä tyst på mig! Jag jobbade kväll igår med 11:45-21 så nästan samma. O KALLT var det i blåsten jag håller med. Sen funkade inte värmen i bilstolen heller hujedamig! När du går o grubblar sådär så kan jag rekommendera lite böcker: dels Mia Törnblads om självkänsla, den måste man boosta på emellanåt, man blir så lätt luggsliten av obetänksamma eller medvetet taskiga kommentarer. Sedan så en sanning: en människa som mår bra har aldrig ett behov av att attackera eller förlöjliga en annan människa/Kaj Pollac, en bok av honom jag älskar o läst många gånger men inte vet titel på, läs gärna honom. Sen hämtar jag kraft i bön o min tro-den bästa uppmuntran jag kan få. Mys på o var rädd om dig. Jag tycker så mycket om dig ska du veta. KRAM!! gamla kollegan LENA

Svar: Lena .. du är bara såååå bra!!! Tack gulle dej ja det har verkligen inte varit kul just nu så lite extra styrka behövs verkligen . Är bara sååå dålig på attt läsa böcker suck . men ja ja ska ta tag i det. hinner verkligen inte me tre barn =) Ja fy man fryser i hjäl på jobbet är verkligen synd om oss eller hur ?=) Tycker om dej i massor Tack för du kikar in hör blir så jätte glad utav alla dina fina kommentarer kramizar till fina dej <3 <3
Ulrika Webersköld

#2 / / nathalie - mamma till charlie <3:

blåser här också idag och snöar- började igår och fortsätter idag.. lite trött på det nu ;) ha en mysig dag

#3 / / ♥ Sojka ♥:

Mysigt! :)

sv:haha för många måsten för oss kvinnor. ;)
Jo då här är inte så farligt än iaf. :)
Kram!

#4 / / Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Storm kan vara mysigt om man vet att man inte behöver gå ut i den, men annars är det ingen höjdare.

Ja det var inte mycket jag hittade utöver förbrukningsvarorna, men något är ju bättre än inget (och det blev en dyr resa trots allt ändå haha).

#5 / / Kelly:

Vad mysigt!

#6 / / Madeleine Jonsson:

tack så mycket. vad fint!!

#7 / / LindaViola - mamma till två!:

Hoppas vintern försvinner snart så man slipper oroa sig när det är dags att åka till BB xD

#8 / / molly :

det är ingen fara alls! hon är ju så himla gullig :) kram på dig!

#9 / / LindaViola - mamma till två!:

sv; VI har ca. 5 mil till BB :)

#10 / / Celine:

- De är gör de verkligen också haha! :) Eller visst finns det ju parfymer som luktar godare & så men jag gillar dem verkligen! :D

#11 / / Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Hoppas du haft en riktigt bra dag?
kram