Det enda positiva just nu ...

 
Chilla i soffan och inte vilja göra något.. så är det just nu .. 
 
 
Usch vilket blä blä väder vi har just nu...
Det verkligen bara vräker ner snö här hela dagen och stormen fortsätter . och runt -5  
Brrr .... Här brinner det ljus överallt i kväll! Kylan verkar ha kommit tillbaka för att stanna och jag känner mej stel och frusen som en snögubbe
Det enda positiva just nu ...  positiva är att det märkbart blivit ljusare ! Mörkret kommer lite senare för varje dag och det gör mej happy!
 
Just nu kan jag bara inte få nog av Chai te med honung 
Min vita Tassimo får jobba för högtryck och speciellt ikväll!!
vill värma mej fryyyyser!!! 
 
Vi har ätit kräftsoppa här till middag och frallor som vi har värmt oss me 
HÄr finns ju receptet på de om ni är intresserade 
 
 
För att inte verka alltför knäpp så vet ja att jag visat liknade pics men tyvärr i brist på annat får ni se likande nästan ikväll me. 
Lite nya blommor sen förra ggr. 
 

Bäst jag går in till två små skatter som sitter och läser i sitt rum

Nu är här nattning och pusskalas lite innan läggdax. .

Happy torsdag vänner  !!!

LoVe!

 
 

#1 / / Emma Broberg :

ser jättemysigt ut!! ha en fin kväll, kram. <3

#2 / / Tant Anna:

Ja så less på det här tråkiga vädret nu. Själv har jag en dag till att jobba sen kommer jag att sitta inne och häcka hela helgen.
KRAMIS

#3 / / Nathalié - Mamma till Charlie <3:

hoppas helgen blir bättre! kram

#4 / / Moster:

Jag har varit i Jönköping i dag. På A6 parkering var det -1 men inget snö- eller blåst. Inte förrän vi kom i ådalsbackarna sjönk det ner till -3,5 för att sedan vara kallare och ett par cm snö här i vackra Aneby.

Svar: oj mopster skillnad mot idag då det vräkt ner här hela dagen suck fint jo det är det men nu räcker det ju =) kram tack för du ikar in och skriver lite betyder sååå mycket kram på dej
Ulrika Webersköld

#5 / / Moster:

Det skulle ju stå igår, torsdag var jag ju där.

#6 / / Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vilken fin kopp och så mysigt du har det. Stearinljus bidrar verkligen till mys stämning. Tyvärr så är det ju vintermånader fortfarande så kylan kommer nog stanna. Jag önskar man kunde spola fram till april nu haha.

kram

#7 / / LindaViola - mamma till två!:

sv; Nä, det närmar sig, svårt att förstå faktiskt men fick se bebis idag :)