Another brick in the wall ...

 
Solen strålar in här idag  hur underbart är inte det ??!!
Lunch/Frukost med den sötaste. Lilla hjärtat sessan skatten .
 
Vilken mysig morgon.!!
Jag har precis ätit min frukost/ lunch med min mellan skatt som är hemma idag oxå 
Det här mina vänner,... är en riktig favoritmåltid hos mig. Varierar med att äta detta till lunch eller frukost beroende på mitt schema . På tidiga mornar har ja ju tyvärr inte tiden  men att mysa med familjen på lediga dagar och helger är bara sååå mysigt  KVALITETSTID . tycker ni inte??
 
 
Det Nybakade brödet åt vi idag Yummi Yummi .. 
 
 Jag har haft chilldag här hemma med lilla skatten på förmiddagen . 
Ska på kvällsjobb här sen så blir att  fixa lite innan dess. 
 
Another brick in the wall ... wondering and thinking
Ja det är inget roligt som upptar mina tankar och jag mår sådär men men det ska nog gå bra 
 
Nej, nu är det hög tid att ta tag i dagen.. vi sov lite länge på morgon så ja något får vi väl göra till nytta här idag
 
å jag önskar dig en magisk onsdag fylld av positiv energi!
 
KrAmAr!
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / MATILDA:

gott :)!

#2 / / Sanna Preifelt:

Mums, perfekt "brunch" :)

#3 / / Life of Johanna:

oh nu gjorde du mig sugen på inlagd gurka och vi har inget hemma, typiskt!

#4 / / LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Mums!

Svar: Tack så mycket! Kul att du gillar det! :)

#5 / / ♀ THE REVOLT ♀:

Gott ^^

Skönt med lite sol!:DD

#6 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Det där såg riktigt gott ut :)

#7 / / Cissi:

Vilken härlig frukost och start på dagen...

Är i vecka 29 nu och börjar bli lite tungt med foglossning och orka med vardagen... Känns att graviditeterna var rätt nära inpå varandra ;)

#8 / / Petra Olsson:

Mums bästa starten på dagen:)solen är ju bara för härlig kramar o ha en toppentorsdag

#9 / / bexollila:

vilken god frukost :)

#10 / / Life of Johanna:

haha ja såklart hade du gurkan på bara för jäklas med mig, får åka och köpa en burk idag så jag slipper suget :)

Tusen tack, nu när jag mår bättre orkar jag fotografera igen, hoppas kunna rasta systemkameran lite i helgen :)