Körsbärsblommor

 
Hur underbart fint är det inte med Körsbärskvistar med blommor då ?? 
 
Sista måndagen i april
 
Heeeeej måndag!
 
Ännu en solig dag och varm härliga dag! Ännu en solig dag och varm härliga dag!
Alltså idag har det mätt 22 grader här.. Härligt!!  och  en ny fräsch vecka för oss alla! 
 
 
 
Fick körsbärs kvistar utav svärmor i går.. det är såå underbart fina när de slår ut 
och fort går det .. 
 
 
 
 
 
Vilken vacker dag! Jag  har haft nagelfix. och sen bara chillat  i en skön solstol ute isolen med hopp om att få lite färg på näsan
Älskar verkligen denna sol . ÄR nog s.o.l.d.y.r.k.ar.e... 
Tyvärr för oss som har pollenallergi så är det värsta tiden just nu m men vi får stå ut. 
 

Nej, bäst att  se till att hoppa i säng ny dag i morgon igen . 

Önskar dig en magisk dag fylld av solsken, skratt & härlig energi! 

 

KrAmAr!

 
 
 

 
Publicerat i Allmänt
#1 / / nathalie - mamma till charlie <3:

åh vad fint.. riktigt romantiskt! jag har inte ens orkat ta bort påskgrejerna i hallen haha..

#2 / / Monica:

Körsbärsblommor är ju så fina! Jag vill ha ett körsbärsträd med söta körsbär som barnen kan klättra upp och äta i det vore helt underbart! Såg i tidningen idag att det inte varit så höga pollenhalter sedan 1994. De varnade allergiker att vädra annat än tidigt på morgonen och sent på kvällen.

Kram!

#3 / / MATILDA:

så fint :D

#4 / / Erika:

Tycker ni trädpollenallergiker gnäller lite för mycket! Jag är ju allergisk mot gräspollen och i värsta fall har jag det från april till oktober. Har börjat känna av det nu redan och vet att det kommer fortsätta hela sommaren nu. BLÄ

#5 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Visst är det härligt med solen och värmen. Så fint med blommorna, men så snabbt allt blommar över. Ja den där pollen en del inte tål är inte roligt, men det finns ju lindrande medicin att få och göra det lite drägligare. Själv är jag glad att jag inte har så jobbiga besvär. Känner av det, men inte så att jag behöver ta något mot det vilket är skönt.

#6 / / Amanda [SPONTAN]:

Men åh så fint, den idén måste jag helt klart sno!

#7 / / Life of Johanna:

Vackra bilder du bjuder på :)

#8 / / Linda:

så fint!:D

#9 / / Ida - foto & häst:

jättefint! :)

#10 / / Kajsa:

vilken fin blomma :D