Grubbleri... grubblera

 
 
Ibland tycker ja det borde va förbjudet.. ....
 
 
Heeeej Raringar mitt i veckan dagen är här!! 
 
 
Redan onsdag vänner, denna vecka kommer verkligen gå i ett nafs och snart har vi ju fredag igen!!
alltså när det är röda dagar oxå så är veckan borta i ett nafs . Redan mitt i veckan dagen och lille lördag
 
Mår ni bra vänner??
 
Alltså jo jag tycker nästan  att i bland borde de införa att när vår solen är sådär ljuvlig så borde de införa att det borde vara förbjudet att gå till jobbet utan va hemma och njuuuta hi hi 
Jo det är härligt att jobba och jag älskar det! Men .. att vara i solen  åhh som jag skulle behöva det just nu ..
 
Ja det är 13-21 jobb som gäller här idag så känns i bland me detta passet som om dagen försvinner liksom 
 
 
 Jag håller fokus på positiva tankar för annars är det lätt att de drar med mig mot de tråkiga… Livet är verkligen en berg-o-dal-bana. That´s for sure!
Så nu .. POSITIVA...
Grubbla hjälper inte men gud vilken grubblare ja är.. suck .. 
 
Önskar dig en magisk dag!!!  och kom i håg: oavsett hur jobbigt du har det så hjälper det att vara glad! :)
 
 
Ha nu en fab onsdag så ses vi snaaart!
 
Kramelikram 
 
♥ ♥ 
 
 
.. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Ida:

Helt underbart! Man får njutanjuta nu när solen är så generös!

#2 / / Monica:

Solen skiner men jag tyckte ändå att det blåste rätt kallt ute...speciellt nere i stan. Mysigt att ses idag även om det bara var några minuter! Kram på dig

#3 / / Nathalié - Mamma till Charlie:

hihi förstår dig! du får njuta extra mycket när du är ledig. det är väldigt skönt att jag är mammaledig kan jag säga ;). men idag har det blåst kallt här.. men i helgen ska det bli 20 grader! ser fram emot det, natti! kramis

#4 / / mamma till william och wilma:

God eftermiddag snäcka.Så fin bild du delar med dig av.Ha en fin torsdag..blir snurrig på dagarna nu när det var en röd måndag..hihi..krma