Pics

 
Lite pics i från vardagsrummet hos casa Weberskölds 
 
 
 
Egentligen var det ju min nya M.A.T.T.A.. som jag ville visa he he 
Är den inte snygg ??
 
Godkväll raringar!
 
Hoppas ni mår bra och inte stressar för mycket nu i adventstider! Man ska ju hinna njuta allt med
 
Brrrrrr! Pjuuuuuh! Har landat hemma igen efter en jobb kväll här 
Fryser trots att ja nyss tagit en varm varm dusch och sitter nu invirad i turban i min rosa gosiga morgonrock och vita flufftofflor Kan det bli mysigare hahah 
 
Nej men ärligt fy så kallt det blåser.. Känns ju typ flera grader kallare för det. 
 Det är sååå isigt kallt idag, mycket kallare än vad jag trodde iaf (så där uschligt fuktigt ni vet, fy)
 
 
 
Dagens vardagsrum ... 
Lite Renar och lite piff har oxå börjat att komma fram inför Advent! 
 
 

Krasslig  idag!:( En dum förkylning, som jag kände på mig skulle komma redan för några dagar sedan, är nu alltså här.och har alltså varit på g mer eller mindre i flera dagar .
Men när ska den här förkylningen försvinna egentligen???
Huvudvärk, hännig, snörvlig, .. suck så jobbigt. Ont i kroppen... himla fluensa!!! 
Trött på att vara förkyld Himla skit Måste va frisk till Söndag . 
 
 
 
Ja här kommer "svartbiild" då det inte går att ta i ljus och ändå ville ja visa mina nya gardiner oxå 
blev väl mysigt tycker ja 
Lite montazami toffar oxå 
Men ja ni ser väl lite ??
 
 
 
Gillar ju alla dessa hyacinter som kommer fram och doftar så gott
 
hoppas på att bli kry till helgen! (För då blir det mys resa med älsklingen )
 
Nu blir det hopp i kojs här Ny dag i morgon förhoppningsvis lite piggare 
 
LoVe! Natti Natti 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Laura:

Så fint <3

Svar: Men tack min fina söta gulligt att du kikar in puss <3
Ulrika Webersköld

#2 / / Linda:

Vad mysigt ni har det! Har också toffar men de har inte kommit upp än, hade glömt bort de lite men nu ska de grävas fram :)

#3 / / Linda:

jo gör det :)

#4 / / Linda - kusin :

Vad fint och mysigt !!!!

hoppas Du kryar på dej ...är det i helgen ni ska iväg ? KRAM

#5 / / Linda - kusin :

Vad fint och mysigt !!!!

hoppas Du kryar på dej ...är det i helgen ni ska iväg ? KRAM

#6 / / Lilly:

Vad mysigt! :)

Jag har precis startat en tävling på bloggen där du kan vinna 300 kr hos CaseApp för att designa ett snyggt skin/skal till din telefon, surfplatta eller dator. Skulle vara superkul om du ville delta! Kramis :)

#7 / / Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3:

vad fint du pyntat! jättehärlig matta också

#8 / / Linda:

va fint:D

#9 / / Monica:

Ja, jag har passat på att sitta vid datorn under morgonkaffet denna veckan så vi har väll gått om varandra i bloggvärlden :-)!

Ja köket är ju en viss skillnad mot för ett år sen så i år ska det bli kul att pynta. Pratade med elektrikern idag också så förhoppningsvis ska vi väll få badrummet klart också snart!
Va härlig mattan ser ut. Så där så man bara vill gräva ner tårna i den!

Ha de så bra i Göteborg nu om vi inte hörs innan dess <3.

Kramisss