Ogillar mycket!!

 
 

Tjingeling raringar!

 

En regnig dag här idag oxå 

Väldigt stressigt på jobbet idag

Slutade tidigare och mycket som skulle hinnas med 

Ett tandläkar besök som jag absolut inte gillar !!! usch .. Nu har jag stått ut idag med rotfyllning och värk sen väntar det två ggr till Längtar inte om jag säger så !!

Hoppas på att er dag varit mycket bättre 

Nä nu ska jag bädda ner mig i sängen En ny dag väntar i morgon och jag är redan sen till John Blund 

 

Kram kram Natti på er alla 

Publicerat i Allmänt
#1 / / Monica:

Du är duktig Ullie, du klarar tandläkaren galant och innan du vet ordet av så är allt färdigt och du har en snygg tand! Tore är duktig och lätt på handen ju!

#2 / / Anonym:

ååh jag hoppas jag slipper rotfyllning! har hört folk som vart med om det o de är tydligen inte skönt!!

#3 / / Natalie Salazar:

regnig? här är det strålande sol :D

#4 / / basebollivet.blogg.se:

Åh tack ska du ha!! :)
Hoppas att du får en fin helg då och kan vila dig ordentligt. Usch för tandvärk. Det är inte alls kul och tandläkaren - rude. Tycker inte om att gå dit. Alls.

Your wish - my command! Palminlägg. Done. Förstår att det är tufft att inte kunna ta ledigt men stort grattis till att du fick förlängt.

#5 / / Aili:

Fin bild! :)