Nu är det klart!!

 
 
 
 
Såna där snidande ben så fint . ...
 
 
Lite kvällsmys oxå vid middagen då maken kommit hem . 
 
Hej på er raringar!
 
Hoppas ni mår fin fint
 
 
Det har regnat och åskat här på eftermiddagen idag så vi har kört en super s.o.f.t. eftermiddag och kväll  här
Skatterna har nog avverkat film efter film här..
Har lagt tid till att fixa det sista och sätta ihop bordet som ja målat tycker nog att det blev väldigt bra.
Eller vad säger ni ??
 
 Sommaren har verkligen gått såå fort!  och Juli oxå redan slut...Men än är det ju flera flera veckor kvar på den för augusti är väl också sommar, eller hur ?
Vad gör ni idag? Har ni börjat jobba än eller har ni några dagar/veckor kvar? Berätta gärna
 
 
Här ska det bli en lite mini semester för oss  till helgen ...att äntligen få va tillsammans hela familjen L.Ä.N.G.T.A.R redan  
 
Nu måste jag ta tag i rentvätten som måste vikas, ligger just nu i en enda röra. Mindre snyggt och trevligt!
Sen väntar sängen Jobbdag i morgon igen 
 

GoDnAtTkRaMaR!


#1 / / lena:

Vilket jättefint bord!!!Fina stolar med. Jag har också ett gammalt bord jag målat vitt. De är så gedigna såna bord,fast jag har bara Ikeastolar till mitt. Semester? Ytterligare en vecka till. Vi ska åka till Kalmar o inkvartera oss hos min kära syster med familj. Vi har roligt ihop. Du har verkligen kämpat o slitit denna sommaren! Du ska ha en toppenhelg verkligen! Hoppas nu att du får semester nästa sommar,det måste du väl få trots du är vikarie????? KRAM!!!!!

Svar: Jag köpte bordet o stolarna billigt på blocket. va så trött på vårt gamla som bara sprack så fort något varmt kom på . jodå tror helt säkert att nästa år blir sem. har ju fått så ja går på vik from v 35 :) ja nu åker vi till smögen över helgen ska bli så himla skönt. Ja e ledig på månd me men gubben jobbar men lite tillsammans äntligen . ha en underbar resa till systern då härligt!! kraaaam !
Ulrika Webersköld

#2 / / Monica:

Det blev jättefint bordet! Vad härligt att du är färdig med det nu! Vad blir nästa projekt nu då, sängen? :-) Längtar till vi kan träffas och mysa igen, vi måste planera in nått snart.
Ha det jättegott i helgen så ska vi åka lite attraktioner på Liseberg åt er också!
Kramis

#3 / / Annika:

SV: tackar :D

#4 / / felicia:

Fint :)

#5 / / Aili:

Snygggt!:)

#6 / / LINNÉA FLYSTAM :

Åh vad fint!!

Min blogg är i full gång med bra uppdatering och massa nya bilder! Kika gärna in. Kram
linneaflystam.blogg.se

#7 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Vad duktig du är på att måla om möbler. Ser superfint ut och proffsigt gjort. Jag älskar vitt och gammal charm, men har inte orken att renovera upp gamla möbler. Ha nu en skön minisemester.

#8 / / Tant Anna:

SÅ FINT DET BLEV!
Jag kastade ut mitt bord för ett par år sen och gjorde likadant när jag hittat ett bord med fyra stolar på loppis. Det kostade nästan gratis och såg helt hopplöst ut men med lite färg och ny klädsel är det helfint.
KRAM ANNA

#9 / / yasmine modell mamma och fru:

någon hade festat för hårt och kunde nog inte köra
men men.
nu har vi haft en mysig dag på Liseberg och sonen har badat i poolen idag.
mannen är dock jätte dålig
hur är det med dig?
jätte fint bord
krAAAM