Köksmys

 
 
 
 
Ny lampa  som jag tyckte passade perfekt i vårt kök 
eller hur Alexandra?  :)
Gillade den skarpt !!
 
Trodelidoooooo!
 
Puuuuh, vad jag är t r ö t t just nu! Har precis lagt skatterna efter en låång dag Med  lilla maken ,älsklingen ,  mannen i mitt liv  som jobbat ett långt 12 timmars pass idag. Och jag har haft hand om de små hela dagen . 
Men skatterna är duktiga och är lugna och skötsamma för det mesta . 
 
 
 
 
En tur till badet blev det i eftermiddag en sväng efter mitt läkarbesök som förövrigt gick rätt ok . 
Först en massa nytto saker  och sen har vi   tokmyst vid poolen ja och de små hela eftermiddagen Välbehövligt och  Underbart .
Måste passa på ,  på sina lediga dagar då solen är framme . 
Det är verkligen kvava dagar just nu, fast jag klagar inte! Jag är redan lite ledsen över att juli sjunger på sista versen och att augusti står för dörren. Augusti är för mig början på hösten, även om det kanske egentligen räknas som en sommarmånad…  
 
Så  det gäller verkligen att n.j.u.t.a. !
 
Förstår inte allt som man ska hinna med på sina lediga dagar..  ?? Jag hinner inget ..!! Fast idag har ju faktiskt varit prio att njuta med skatterna och gå till läkaren .. Tvätt, disk, städ finns kvar i höst oxå 
 
 
 
 
Tokmysa med ljus är ju ändå ett måste för mej sommar som vinter så idag har vi tänt upp igen 
 
Nu väntar John Blund och min sköna sköna fluffiga säng
 på mig och det ska bara bli såå skönt att  krypa ner ….zzz…
 
Ny jobb dag i morgon så vi måste va pigga .
 
John Blund ...ja ..  
Han måste varit här och grusat redan för jag tycker allt att ögonen är lite grusiga :) Mohahahah
 

Önskar dig den bästa starten på veckan! :)

KrAmAr!



 
#1 / / felicia:

Sv: hoppas på det :)

#2 / / basebollivet.blogg.se:

Så mysigt och vilken härlig utsikt du har!

Efter ett tag börjar man bli smått galen över det faktum att man saknar rötter och inte vet vad som komma skall. Vår framtid ligger helt i andra människors händer.

Kram

#3 / / basebollivet.blogg.se:

Ibland tar sötsuget över, bara att slå på stort och ge in!! :)
Det är hans jobb men det är ett tufft jobb, jag hade inte klarat av att spela match varje dag och hela tiden ligga på topp och veta om att om jag misslyckas och gör en dålig match kan det vara slutet på en karriär, det är liksom brutalt.

#4 / / lena:

Gillar lampan skarpt! Också den lilla ljuslyktan med sprucket glas eller vad det heter. Så fin!!!! KRAM

Svar: Men ar du lyktan vid de röda blommorna? Har visat de på flera ställen i bloggen på hemma hos oss kategorin såå ser du dem . Det är faktiskt vanliga glas som jag köpt och använder som både och :) Men älskar dom !! Tack gulliga för du hälsar på här inne kram <3
Ulrika Webersköld

#5 / / Elena :

Fina bilder!

#6 / / Matilda Johansson:

Svar: Haha, kanske lite, det är kusinbarnet :p
Vad mysigt! :D

#7 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Ja helt otroligt att det redan är augusti snart. Tiden bara rusar fram. Och min ledighet tar slut om bara några dagar. Lampan var föresten jättefin.

#8 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Ja helt otroligt att det redan är augusti snart. Tiden bara rusar fram. Och min ledighet tar slut om bara några dagar. Lampan var föresten jättefin.

#9 / / Sofie:

mysigt! :)

#10 / / Annika:

Hej! Nu är veckans blogg avslutad. Kika in om du vann. Oavsett om du vann eller ej så är det bara att delta igen! :)

http://blogofphoto.webblogg.se/2013/july/vinnare-av-veckans-blogg-ny-omgang-3.html#comment

#11 / / Clara:

Så mysigt!
Jättefin lampa!

#12 / / Aili:

Härliga bilder! :)