Nu kom Tandfen!!

 
Vår kärleksten  visst är den fin ??
 
 
Hej söta ni!
 
Idag har det inte varit en glad dag hos mej . Massa att tänka på  som vanligt . 
då blir känsliga ja lipig, mår dåligt får huvudvärk och ont av magsåret som kommit tillbaka lite. (jo det är stressen jag vet men) .. just nu är det mycket och då blir det lite jobbigt. Kämpar på .. jag ska klara det!!!! jag kan !!  Bara vissa saker löser sej så jag slipper att tänka på dom oxå .. himla skit!!! Va jobbigt det är!!!
 
Något som gör mig glad i dag är i varjefall att jag fick ett mail när jag va som ledsnast av min lärare. Hade fått ett stort G+ på mitt prov i går så nu är jag godkänd i kursen för lindrande vård oxå . !! Härligt !!. jag kämpar på .. det ska gå !!! 
 
 
Tandfen har kommit till Felicia losan oxå . En tand tappades som varit lös i flera dagar och sessan är såååå lycklig .!!  visar gluggen så fint :)  smile !

 
Oavsett vilket läge i livet vi befinner oss i så får vi inte glömma att ett leende är vår finaste accessoar för inget gör oss så glad som då vi möts av ett leende !
Nu ska jag ta kväll och ladda för att gå upp tidigt i morgon då det är jobbdax igen 
 
Sov nu så gott raringar - det ska jag!  Redan tro det eller ej hi hi 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde:

Slt glugg:)
Hoppas du sov gott och får en fin dag på jobbet:)!
Kram S

#2 / / basebollivet.blogg.se:

Åh vad kul med ett G+ :) Och så fina bilder.

Svar: Det kändes kan jag säga haha. Usch då, men ibland är det så... man kan inte vara på topp hela tiden. Hoppas det är bättre med dig!

#3 / / - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -:

så söt hon är :D