Baka

 
 
Lilla Ebban bakar med mamma 
 
 
 
Trooodelidooo!!!
 
Sitter här i mjukaste morgonrocken och myser trött efter en låång dag
 
Ja idag bakade Ebba och jag ...
Goda frallor blev det till middagen idag. och så hade vi vår goa kräftsoppa mums 
Den finns ju på recept på HÄR : 
 
Hoppas er start på nya veckan känts bra!
 
 
Idag har jag haft en krasslig liten mellan skatt hemma .
Hon är så förkyld med en förskräcklig hosta som kom nu lilla pluttan så jobbigt 
Sen kom stora Timpan hem och hade ont i magen .. ja suck .. aldrig får vi va friska. 
 
I kväll har jag haft  en visning för PL . Mysigt hos gulliga A som bodde så fint och gulliga väninnor. 
 
Nu är jag helt slut men ja plugg plugg blir det ändå här en stund till inför provet. 
 
Åh om det ändå vore gjort nu ,.
 
Nu ska jag ta kväll och ladda för att gå upp tidigt i morgon och göra provet 
 

Ha nu skönaste kvällen vännen, så ses vi i morgon igen!
 
 
Sov gott Natti natti KRAAAAM
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt