Tipspromenad & glöggmys

 
 
Ännu forsätter myset med glögg 
Det är så himla mysigt!! 
"Glöggar "  ni forfarande?? 
 
 
Hello Vänner!
 

Här är det fortfarande krassligt och jag ligger i soffan och tycker synd om mig själv! Sprängande huvudvärk, ont i hela kroppen  gnäller och piper . 
 
 
 
 

 
Det gäller ju att njuuuuta julen 2013 till m.a.x. innan nyårsklockorna ringer in2014
Japp i morgon är det dax då att ringa in det nya året.. Vad ska ni göra på nyår ? Ska ni göra något särskilt ?? 
 
Hoppas att jag känner mej pigg i morgon då vi ska i väg. Det ska ju bli så kul att ses igen
 
 
 
Har ni några nyårslöften som ni ska ge ? 
Här kommer det inget bli för det brukar inte kunna hållas ändå fniss 
 
 
Sett fler inslag utav nyårsdukningar här runt omkring hos er. Gud så duktiga ni är på att duka!!! 
Här blir inget att visa upp då vi ju ska vara i väg . annars är det ju lite speciellt med dukning 
Brukar du duka något fint?? 
 
Det är så många  som man läser hos som slänger ut det röda och julen innan nyår . 
Men här kommer det att vara kvar ett tag. till Gillar att njuta lite längre. Älskar ju alla dessa mysig ljustakar och slingor överallt. De lyser upp och ger värme i mörkret. 
 
 
 
Här har lilla minsta skatten haft en lite tipspromenad gjord utav sej själv och vi har fått gå runt här
Nu är hon nöjd och sussar i varjefall gott med andra sessan 
 
Ska försöka få största skatten i säng me. Att det inte går så bra när de är lediga och sover längre på morgonen 
 
Nu blir det att skutta upp ur soffan och ur filten och hämta lite mera chai latte 
Det värmer gott . 
 

Önskar er alla en riktigt god natt så ses vi imorgon!

.

.

.

KRAM

 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / linda - kusin:

Hoppas ni får se mysig nyårsafton jag ska tillbringa min på jobbet kram

#2 / / Tant Anna:

Inga löften här inte. Det funkar ju aldrig ändå haha...
GOTT NYTT ÅR!

#3 / / nathalie - mamma till charlie <3:

hos oss blir det ingen speciell dukning.. jag är inte så bra på sånt och så har vi inget annat porslin än det vi använder till vardags haha.
det enda löfte jag har är samma som jag gav förra året.. att inte ta skit ;) gott nytt år!

#4 / / V I L M A L A ♔:

Gott nytt år på dig med! :D

#5 / / Madde:

Alltid gott med glögg :-)
Får önska dig en god fortsättning också då jag är inne och kikar :-)

#6 / / Tina:

Gott med glögg!