Sista augusti

 
 
Hemma på ett liten paus på några timmar 
Älskar att sitta och surfa runt och koppla av en stund innan allvaret tar vid igen 
HÄR  kikar jag ju ofta in Tokgillar massa olika som de har här 
 
Riktig höstfeeling denna morgon den sista augusti! Officiellt den absolut sista sommardagen och jag tände ljus när jag åt frukosten idag . tyckte det kändes mörkt . 
 
Här kommer en hel del mysiga blder att njuta utav 
 
 
 
En härlig brasa nu till hösten .. mysigt!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Underbar uteplats så härlig! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad ska ni göra idag vänner!?
 
 Nu går skatterna på olika aktiviteter  då det är öppet  hus på skolan
och sen Fstilgheter där vi bor överallt idag 
Ska precis iväg en kortis här då mellan skatten ska ha lite uppvisning hoppas på nåon bra bild till att visa er
 
Hoppas ni får en härlig lördag!
 
 kramelikram på er 
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Evelina:

http://hemnet.se/inspiration är nog min favorit inspirationskälla vad gäller inredning :D Finns så mycket olika!

#2 / / Sofie:

så fint! älskar "trappen" där man kan ha massa fina saker :D
ja nu är det snart höst...mysigt, men samtidigt lite tråkigt. sommaren gick väldigt fort.
ikväll ska jag på inventering på jobbet ^^ :/

#3 / / Linda:

sjukt snyggt

#4 / / Linda:

skulle kunna göra det jag med direkt

#5 / / yasmine modell mamma och fru:

tack den har vart oki
och din?
härliga fina bilder,,,
jag sitter o kollar på djävulen bär prada och äter upp sonens tablettask
kraaam

#6 / / Linda:

tror nog de flesta skulle hålla med:D

#7 / / Linda:

allt bras?

#8 / / Mammatea:

Så mycket fint!

#9 / / Clara:

Så här skulle man bo! Otroligt fint!