Arrangemang

 
 
FREEEEDAGSMYS!! 
 
Det är F.R.E.D.A.G.!!! Sååååå härligt !
 
 
 
Ljus i mängder som vanligt denna kväll .. 
 
Pics från vårt hem denna fredagskväll
 
Utanför vräker regnet ner och här sitter vi i soffan och har fredagsmys
Såg på nyheterna igår att det nu, sakta men säkert ska bli sämre väder, eller jag kanske borde skriva lite mer normalt höstväder. För den senaste veckan har ju varit som värsta högsommaren. Inte mig emot att sommaren dröjer sig kvar vill helst ha sommar hela året ja  
 
Med detta pics från mitt vardagsrum denna fredag  vill jag önska er alla en riktigt skön mysig fortsättning på kvällen och börja på helgen ! 
här blir det jobb helg igen så bingen väntar snart på mej 
 
Jag har under senare tid utvecklat en förkärlek till att dekorera med brickor. När jag ska göra fint på ett soffbord, matbord eller en skänk ställer jag oftast dit t ex en blomvas, en eller två ljusstakar och kanske ytterligare en prydnadsdetalj – ett stilleben av prylar istället för bara en enda. Det som gör ett sådant arrangemang ännu bättre i mina ögon, är att placera dem på en bricka. Den håller ihop gruppen och gör att det känns som en fin enhet.
 
Nej nu blir det läggdax här 
Så vill jag önska er alla en riktigt fin helg nu. Hoppas ni får en mysig kväll  och helg med era nära & kära!

Vi ses i morgon igen!


KRAM
 
 
 
Publicerat i Allmänt