Fröken Fräken

 
Underbar inspiration ifrån  .FR.Ö.K.E.N. .FR.Ä.K.E.N . 
 
Kolla in kannan i fönstret så gullig ... 
 
 
 
 
HAPPY NEW WEEK !!
 
 
Ny vecka och nya möligheter !!! :)
 
Jag kan för första gången på länge känna att jag har haft h.e.l.g. På riktigt.   Vilken skillnad det är att varaledig både lördag & söndag mot att jobba…. Behövde det.
 
Ja Alltså jag ÄLSKAR verkligen mitt jobb och nu längtar jag tillbaka så tro inget annat   :)
 
Idag kommer lite inspiration i från FRÖKEN FRÄKEN !!
 
 
 
 
Kanna randig - Mynte English Rose
Denna kanna tillhör Mynteserien från danska Ib Laursen
Älskar den !!! 
 En del fina saker från Greengate fungerar mycket bra med Mynteserien! Det blir en skön mix
 
 
 
Älskar ju VITT ...
Men det finns så himla  MYCKET FINT ! Allt vill ja ha hi hi 
 
 
Tok gillar ju med prickarna på .. så gulligt 
 
 
Ugnsform - Pastell
Härlig pastellfärgad ugnsform! Perfekt till potatisgratängen eller lasangen!
Skulle verkligen behöva mej en ny sån  gud så snygga de är ! 
 
 
En massa underbar inspiration att Älska ifrån GreenGate 
 
 
 
Kanna - "Dora White"
Jättefin kanna till saft, vin eller vatten!
Från GreenGate den oxå helt underbar!!
 
snabbt in nu på  FRÖKEN FRÄKEN  för att kolla lite mera inspiration 
finns oxå att gilla på fb såklart!! 
 

 Jag önskar dig en alldelens underbar måndag fylld av positiv energi! :)
 
Kramelikram 
Publicerat i Allmänt
Taggar: Fröken fräken
#1 / / Monica:

Åhh, älskar bara Mynte-serien! Vad skönt att du haft en helledig helg! Sköt om dig Kramiz

#2 / / lina:

fina bilder, ta gärna en titt på min blogg:)

#3 / / stina liffner:

åh så fina saker!

#4 / / Aili:

Jättefina bilder! :)

#5 / / S u s a n n e ✿ F o r s:

Gaaah, pasteller! <3

#6 / / Mira Holgersson :

- tack desamma! :)

#7 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Massor av fint.
Skönt med lediga helger. Jag hatar att jobba helg, tycker inte alls om att vara på jobbet då, vill vara hemma med familjen och mysa och det mesta roliga händer alltid på helgerna för då är det flesta lediga. Så nej kunde jag skulle jag slippa helger. Jag har sökt ett jobb som bara är var 10.e helg iaf så får se vart det leder. Kämpar ju för högre lön så tar inte vad som helst ;-)

#8 / / Hanna Karlsson:

Åh så mycket fint!

#9 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Jag sökte inom kommunen på ett boende. Raderade din kommentar då jag vet att chefen kan läsa där om hon skulle vilja ;-)

#10 / / yasmine modell mamma och fru:

tack härliga bilder min vän jag har den där kannan.
mannen min somna han var så trött så blev ingen film.
ska snart sova jag upp 6 imorrn och bege mig hem ett dygn till sthlm. riktigt stress resa.
kraaam

#11 / / Ebba:

Jättefin blogg! :)