Fröken Fräken

 
Fröken Fräken 
 
Mysiga saker till dej ditt hem och dina vänner!!
 
 
Våren inne i köket kanske ?? 
 diskmedelspump, en tvålpump och en vas för exempelvis diskborste eller disktrasa. Från Cult.
Gillar rosa. Härlig vårfärg 
 
Har ni varit inne nyligen på FRÖKEN FRÄKENS hemsida ? 
 
De har så himla mycket fina saker 
Tokgillar ju dessa härliga rosa detlajerna . Ja jag vet jag gillar vitt men att blanda lite 
 
 
En "presentkartong" med två tillbringare, muggar & vispskål Rice slickepott  mm.
Åh denna vill jag ha !! Älskar dessa härliga formar ! 
 
 
 
Eller varför inte detta till sommaren alla fika stunder 
Kak/Tårtfat - Mynte English Rose
Jättefint tårt- eller kakfat från Ib Laursen! Med denna glada färg blir det en effektfull dukning med tårtan eller kakorna. Detta fat tillhör Mynteserien från Danska Ib Laursen.
 
Har tokgillat F.R.Ö.K.E.N. F.R.Ä.K.E.N länge nu och de finns tom som länk på min sida nu så ni kan kika på mina inlägg 
 
 
 
Barpall - Vit fabriksstil
Antikvitt högre pall i industristil. Supersnygg till bardisken
Mycket "Skulle behövas hos mej här inne " hi hi 
 
Så nu hör ni kika in där och kolla 
Så kommer ni hitta mycket fint 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / inredning
Taggar: Fröken fräken / inredning
#1 / / Clara:

Så jättefina saker!