Torsdagsplugg

 
Så här ser det ut på mitt köksbord just nu  som vanligt pluggsaker överallt 
 
 
Lite pumpor har oxå hittat hem hit , skrev jag väl om häromdagen ? 
 

Happy torsdag darlings!

Oj, oj, oj, vad f.o.r.t. dagarna går ! och jag har gått runt med dåligt samvete i flera timmar nu för att jag inte verkligen inte orkar att sätta fart me pluggandet 
 
Idag är en sån där jobbig dag som jag bara inte vill ... suck!!
 Plugg, plugg och återigen plugg.
Fallbeskrivning med   skallskada pre/ post  operativ vård är det idag  visst låter det uppmunrande?? NOT!! 
 
Vi lämnar statusuppdateringen just idag raringar, den är inte såå kul att läsa om nämligen eftersom läget är fortfarande same same om igen me dum huvudvärk inget uppmuntrande 
Tusen T.A.C.K. ändå att ni peppar mej det behöver jag 
 
Men hur mår ni idag alla fina?? Berätta!! 
Vad hittar ni på idag?
 
Idag är skatterna hemma här pga studiedag iskolan .
De  är duktiga ,sköter sej såå fint trots att jag  sitter här. 
De små leker på rummet tysta och den stora är me killkompisarna och spelar fotboll 
 
Vi ska baka lite här om en stund Det blir bröd till soppan som blir middagsmat idag  DET gillar skatterna 
 
När nu får jag väl ta tag i detta igen så jag blir av me det i stället 
 

Önskar er en fortsatt mysig torsdag

imorgon är det freeeedag !!!
 
Kram kram 

 
#1 / / Linda:

Vi kan byta ;) Ska om en liten stund gå till jobbet. Kram!