Det gäller att njuta nu .. stressa inte..



Fick precis hem ett stort fång ljuvligt doftande syrén som nu pryder köksbordet och lite i stora rummet me  - åh jag bara älskar doften, det doftar vår näst intill sommar!

Tjingeling igen!

Hur är det hos er .. stressr ni eller ? Usch tycker jag har massor nu ...
Känner denna press som är. och inte orkar man med varken hem eller barnen ordentligt .. pust!
Det är plugg i massor nu med inlämningar slutgrejer och prov . sen är det familjesaker som sommar fester hos alla skatterna och deras dagis och skola.  Jo det ÄR J.Ä.T.T.E kul .. men bara lite stressigt just nu med allt som är



Visst e det så himla fint me syrener ? Vilken färg gillar ni mest?
Tror jag föredrar vita inne men ute är alla lika fina faktiskt

Jaha så gick det nu .. tog hem mina små skatter från skolan och dagis fast jag skulle plugga i eftermiddag  behövde lite sällskap och va små skatte sjuk ...
alla barnen vinkar hejdå går ut till sina kompisar och leker så nu är jag ensam hemma ändå...  sötisar
Ja ja huvudsaken att de har roligt .
Jag har ju lilla Selma som ligger här och håller mej sällskap och Alice men hon ligger på balkongen mest

Nu : Dax för ett kallt glas cola och en ny mugg te
Sen blir här pluggande inför provet igen
Have a lovely day sweeties !!! :)

Vi ses snart igen!


KRAM







Publicerat i Allmänt
#1 / / Erika:

Njae, detta var ju för alla som skulle börja skolan till hösten, så tvivlar att de håller ett nytt enbart för mig. Men pratade med receptionen på skolan och hon sa att det inte var mycket att göra åt och att jag står kvar som sökande i alla fall.



Tryck lätt på avstängningsknappen på ovansidan av telefonen så ska skärmen slockna.