Att fixa lite..

Som man har längtat efter att kunna sitta på balkongen och mysa igen
nu har den fått sej en lite rensning och nya blommor   se hur länge de överlever.

Heej raringar !!

Är allt bra hos er idag ?

Idag är det en dag med plugg plugg och åter plugg  inför provet i morgon .  blir helt yr av allt och va tvungen till en liten paus nu .
Allt om perception, psykologiska perspektiv,   försvarmekanismer och bla bla bla .. trött blir man

Nu har jag rensat färdigt på balkongen så nu blir det mysigare att sitta där .





Mitt bord jag köpte för en  billig peng  står där nu ommålat. blev väl rätt ok tycker ja väl ...



solen som sken in här så gott på morgonen  nu är den bort  . Mest grått och trist här idag

Har fått hem min största skatt här idag som inte va pigg . Men nu sitter han vid datorn här så vi får se vad det blir av det. Väntar på sessorna som ska komma innanför dörren vilken sekund som helst. Den största utav dom ska hämta den minsta och gå hem själva.. så spännande :)

ikväll blir det ännu en sommarfest på dagis för minsta skatten. de ska sjunga dansa och så ska vi ha fikakorg med oss håller tummarna att vädergudarna är på bra humör i kväll då

Nu dax att återvända  till mitt läsande

Sträck på dig och kom i håg att du är fantastisk !

Keep calm & keep smiling ! :)

Önskar dig en magisk dag fina du !

KRAMAR



#1 / / Angelica:

Åh så mysigt du har på balkongen!

#2 / / Linda:

haha aj va ont :/ ja jag tycker det e fint också men brukar göra ont för mig också ibland :D jag e sjuk men annars e de ok.

#3 / / Linda:

Vilken härlig utsikt och fin balkong du har! Liiite avundsjuk :)

#4 / / milenamalmros:

du förstår mig!! haha snygga män är viktigt!! den har varit bra :) Tänkte på en sak.. Vad jobbar du med? har aldrigv frågat :)

#5 / / ILR:

åh vad fint du har det! kram!

#6 / / Linda:

feber och ont i huvudet:/ men annars e allt bra jag e super glad för fått en arbetsinterljuv så det e bra!:D

#7 / / Viola:

Här är jag inte så ofta, men oj vilka fina inlägg du gör. Fantastiska bilder. Och jag tokgillar din balkong! Underbart! :) Kramar från kussen <3

#8 / / Erika:

Jag vet inte om det blir något i midsommar. Det beror lite på. Victor jobbar och jag pluggar ju. Jag hoppas att det blir så att vi åker upp, men vi får se :)

#9 / / Linda:

ja det e bättre nu men nu måste jag ta mig ut i ösregn och åska istället xD

#10 / / Isacs Mamma:

ja visst är den bra! :)



Jo men den har varit bra ! din då vännen?

Kul med sommarfest:)





Kram kram !

#11 / / milenamalmros:

duktig du är som pluggar :) Hoppas du & familjen får en superhelg <3

#12 / / Lena:

Ulrika vad komiskt, jag har massa grejer som du har med!Bl. a järnljuskronan du har på bordet (fast jag har en vit) Stålhuset man kan ha ljus eller belysning i , vita tavelhyllan, ljushållarna, det där trä &.et HAHAHA vi gillar nog mycket samma saker! :) Kram

#13 / / Cathrine:

Vad fint ni har dte och vilken utsickt! :)

Det är så att jag operarade bort en tumör senast i september enligt proverna sedan var det borderline vilket innebär att den liksom pendlar mellan cancer och icke cancer. Som standard brukar man ge cellgifter efter ändå men jag blev så fruktansvärt dålig av cellgifterna så dom beslutade sig att avvakta. Sen har det sett ganska bra ut tills sensate undersökningen, så nu väntar jag provsvar igen, men förhoppningsvis är det nåt annat så jag ska slippa dessa gifter! :)Det samma! ha en fin eftermiddag! :) kram