Många tankar ....



Ljuvligt ljuvligt heelt i min smak...

Tjingeling kära ni!!

Har ni sovit gott?

Mår sådär idag och har inte sovit riktigt gott faktiskt.
har alldeles för många tankar i mitt huvud som snurrar
Att det kan va så himla svårt att ta beslut om saker om  ting i bland ...pust!!
varför kan det inte va lätt?



Idag är det Dansk inspiration igen





jamen hur fint va inte detta då ..





Vilka fina bilder eller hur!? Kommentarer till dem är ju helt överflödiga
, de talar ju verkligen för sig själva. Jag älskar allt!!


. Bilderna + interiören är ju bara så vacker och så snyggt och så harmoniskt och så fint och så, ja ord räcker ju inte till!!! Tänk bara att ha en vit båt i trådgården med ett blommande körsbärsträd som segel, åt barnen att leka i??? Gaah, jag tror jag smäller av.......

nu ska jag nog hoppa in en timma i sängen till innan det blir plugg här och fredagstädning om jag orkar idag

Ha en riktigt skön Fredag
KRAM

bilder: Vakre Hjem (Jaadå, det är danskt) :))