Ny vecka






Idag inspriation hemmifrån mej



nyomgjord tavla

Välkommen vecka 5 !!

Mår ni bra raringar!?

Gäääsp  är så trött denna eftermiddag... zzz ...


Lovade mig själv att komma i säng tidigt igår. Om strax efter halv ett kan anses som tidigt eller inte kan ju diskuteras, men det var åtminstone betydligt tidigare än föregående arbetsdagar då vi släkt lampan vid halv tvåpå natten. Inte undra på att man behöver snooza flertalet gånger på mornarna. Hmmm!

Sen hade jag en lite tussa sessa som kom in och kröp ner under mammas täcke precis när jag skulle somna in .. då blir man ju dådär ljuvligt pigg igen sen tog det minst en timma till innan vi sussade alla igen .

Om ni undrar lite över bilderna idag
så är det såhär... Får ju en liten grej om att jag vill ha nya saker när det blir ljusare ute.. Så  enkelt är det då att jag börjar att flytta runt mina saker här hemma sätta dem på andra ställen  vips så ser det lite finare ut. Eller tycker ni inte ?
Har snöat in lite på bokstäver nu igen .. tycker det e fint så de finns lite överallt här hemma.
Tavlan är gammal ram men ommålad och med en ny poster på fina änglar som ser lite gammaldax ut  och vips så fick jag en ny tavla. blev den fin ?

Förkylningen som skulle gå över har blivit någon virus variant så den e här igen .. pust nr ska man känna sej pigg!!!??? Tycker vi hostar nyser och snörvlar alla i familjen nu igen ..

Vad hittar ni på denna då då ?

En ny vecka är här. Den har börjat iskallt. Här är det mer än 10 minusgrader men solen skiner så det är oerhört fint. Jag tycker att jag små sprang hem från skolan idag. Det blåser nordan eller något så det blev iskallare än när det va minus tio på morognen och nu knappt fem. BRRRR!!!!

Men nu måste jag sätta fart här så något blir gjort idag.Snart  tid att hämta små skatterna snart me.  Vi hörs kanske  senare idag....

På återseende!!!
Kram
Publicerat i Allmänt
#1 / / Annika:

Fin blogg :)

#2 / / Anonym:

sv: Jodå allt känns bra nu, det mesta iaf! :) ajdå:( hoppas du blir frisk!

#3 / / Sandra Törn [TÄVLING + VECKANS BLOGG]:

Jaaa, visst gör den det! Man skulle behöva en dag extra helg! :D

#4 / / Mathilda:

sv: har haft en stressig helg med tidiga uppgångar så längtar till torsdag oh få sova ut:)

Hur har din helg varit?



Krya på dig i massor! Kram

#5 / / S u s a n n e ✿ F o r s:

Står W för något speciellt? :)