Med blommor och blader ...



Att bli uppvaktad på Alla hjärtans Dagen va så mysigt ALLA skulle ge sin del .



Blommor choklader teckningar och Hjärtan i massor  så fint
Sessorna skulle välja blommor  hade svårt så det blev lite olika  hihihi gör ju inget.
Tulpanerna fick lilla maken av mej och choklad.. klart han ska bli ompysslad lite me



Tim hade gjort ett eget stort kort i skolan . det stod..
jag älskar dej mamma du e bästa mamman .. Åh va man smälter då.. så fint

Välkommen stormiga onsdag !!

Att få så många saker gör att man bara ... åhh så fint och mysigt det va. man blir så glad .
Tack älsklingen mitt hjärta
♥  maken för blommor och choklad. gulle dej !!

Fick ni någon kärlek igår då ?
Ja tycker att man ska få en liten spark i baken så att man ger sin käraste lite blommor och choklad. Kanske att det finns dem som aldrig ger.??  Min lilla älskling är rätt duktig på det  och det är såå mysigt att få lite kärleksbevis med lite blommor .. tycker ni inte?

Börjar fyra idag på praktiken . härligt  men tycker inte att jag gör särskilt mycket ändå idag
;)

Jösses vilken storm det e här. Trodde fönstren skulle ramla ut här på åttan.  Har ni storm hos er?  nu har det slutat snöa tack o lov  . gillar inte.. vill inte ha mera snö nu .. pust!!

'Nu ska jag ta hand om min lilla prins sjukling och se hur vi ska pasas upp på han idag..
hi hi ja han e lite lat när han e sjuk .  Mamma hämta vattnet.. och det står typ bredvid.. hihih lilla skatten  Hoppas han blir bättre nu .

Hoppas ni får  en härlig onsdag

på återseende kära ni

KRAM



Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Min pojkvän ger aldrig något. Lite trist men jag älskar honom ändå.

#2 / / JéNnÍéY Love:

Va mysigt<3 Jag fira Alla hjärtans dag men mamma, dock får jag lida för det nu.



Hoppas ni får en bra onsdag, Kramiz<3

#3 / / IsaMarie - Fotografi:

Tack snälla du! :D



Himla mysigt:D Alltid kul med lite xtra uppvaktning:)

Hoppas att sjuklingen är lite piggare nu=)

#4 / / E L L A S Ö D E R W A L L ♥:

Allt bra?



Kram, Ella

#5 / / Josef Boberg:

Hoppas sjuklingen kryar på sig !