Så underbart fint!!



Precis som i sagorna eller  hur??
Ååååå, vilket helt fantastiskt casa! Eller hur?



Ni kan väl komma till mej ?  Ja bor  i den där  gråa borgen  ....   fniss...

Godmorgon sunshines!

Gillar ju att kika och kolla in lite inspiration på nätet. Hittade  dessa bilder, från Sköna Hem.
Ett (danskt så klart) par gjort i ordning en hel borg i Syditalien! Sååå fint alltså !!



wow så fint ...





Me like!!

Ja vad som säger man? Jag vill också ha en italiensk borg med galet snygg inredning kanske? :)



Tjing så länge! Kramiz



#1 / / f a:

#2 / / JéNnÍéY Love:

vavrt fåru tag på alla bilder? dom är altid så fina...<3

#3 / / Maria en Norrlandsblogg:

åh underbara bilder :)

jo man ska ha mycke färger tydligen nu men jag trivs i vitt jag med man få liksom lite mer ljust i huset om huset i sig inte släpper in så mycke ljus .

Jo de är bara bra med mej märks att vardagen börjar bli som vanligt igen man orka lite mer efter en förkyldning :9 hur är det sjdå?

#4 / / Tanya - STOCKHOLM:

jäklar va snyggt!

Sv: Åh, har verkligen ångest över att jag sovit hela dagen. Men är sjuk så finns inte så mycket att göra!!

Tur att någon fick njuta av vädret :)

kram

#5 / / Maria - Passion for heels and fashion:

Idag är sista dagen då man kan tävla om ett par jättesöta örhängen i min blogg. Klicka här för att tävla: http://shoemania.se/2012/february/tavling-vinn-orhangen-fran-additstorese.html

#6 / / EMMAS!- alltid tävlingar:

sv: ja toppen, sjdå?:D

#7 / / Darina:

Gud va härlig blogg :D

#8 / / EMMAS!- alltid tävlingar:

sv: hihi, haft en bra dag?:)

#9 / / Ackelina ★:

wow så skulle man bo :)