Tända ljus ...

 
Regning trist dag .. ska det vara såhär nu ?
 

Trodelidooo fina ni !!

 
Usch vilken gnällmåns jag känner mej som idag . 
Gillar iinte trista väder. 
 
Idag har jag varit en sväng i skolan på förmiddagen . Så kul att träffa alla  men lite jobbigt kändes det i bröstet när jag inte skulle följa med in i klassrummet när rasten va slut 
snacka om ullie 5 år .. gud så fjompigt!!! 
Det blev hem  Sätta sej med lite tända ljus och mysa och plugga lite själv i min ensamhet. 
ja ja  jag klarar mej och det går det me  måste nog bara vänja mej lite till 
 
Idag har vi ändå haft en liten slapp dag med film mys när de små kom hem . dåligt väder är ju inget att vara ute i .  sen tvättstugan som kräver sin tid. 
 
Strora skatten har börjat  i  ja va heter det egentligen .. han tycker han börjar bli för stor för fritids och många av killarna går på  birka  en lite samling för större barn . Ja vi får väl se hur detta funkar.  Så nu ska han va där på eftermiddagarna är det väl tänkt i stället. närmare hem för honom me
 

 
ja tända ljus i masssor blir det såna här dagar.. 
 
Nu väntar sängen i ny renbäddad säng  härligt !!! 
 

SwEeT dReAmS !

KRAAAAAAM

Publicerat i Allmänt