Mycket mej vill ha



världens finaste
gosiga mössa från Chill Norway och matchande vantar



Härlig tröja från Line of Oslo.



Lollys Laundry
söt tunika




Härlig velourklänning från Chill Norway. Spetsband i sidorn.

Allt kommer från härliga netbutiken Biskopsgården som är ett tips att kika in på om du inte har gjort det!


Nu har jag precis kommit i ordning från tvättstugan  och bytt om till myspysen och ska softa i soffan och mysa med min älskade lilla familj:) Tända ljus och mys pysa  visst e det underbart?

Ha en jättemysig kväll så ses vi imorgon!
KRAM


#1 / / Anonym:

asv: usch vi fåfr upp tentan imorn, är jättenervös!

#2 / / Anonym:

Nu har jag en tävling på bloggen som kan göra din blogg känd!

Du kommer att bli länkad och få några tusen fler besökare som kommer att besöka din blogg! Denna gång kommer jag bara att dra 2 vinnare eftersom att all fokus ska komma på dessa.



Vill du stanna kvar och läsa min blogg också så skriver jag om hur du kan få din drömkropp samt hur det är att jobba som modell.



Här hittar du tävlingsinlägget:

http://svettlukt.blogg.se/2011/september/do-it-right.html#comment



Lycka till allihoppa!

Kram Bea

#3 / / Caroline Andersson - 18år och blivande mamma:

sv: Hoppas på det jag med :)

#4 / / mahtab:

tack! tyvärr så blev min fot bara värre så kan inte ens gå nu...ska till vårdcentralen snart;)

#5 / / mahtab:

tack!<3