Ljusa bilder

Trodelidoooo Onsdag!

Hade tänkt att börja visa lite inspiration så här på onsdag förmidagen.
Kommer från Vasastan  så fiiint !

Titta och njuuut det gjorde ja .. sånt här gillar ja .



















Bilder från  hemnet

Bara en liten lägenhet men så ljus och fin va den.. eller va säger ni ? Gillade ni den?
Har ju som sagt va rätt dåligt på att bestämma va jag gillar.
. det är en blandning av nytt stilrent och gammeldax

Oj oj tiden tickar på med väldans fart. Har maassor jag behöver göra idag

Ha en härlig fortsättning på dagen så ses vi senare när jag skriver igen

På återseende!

Kram ♥


#1 / / CASSANDRA:

så där vill jag ha i mitt hus när jag flyttar hehe! ;)



sv; hihi ja :D

jo hoppas det :)

helt okej, själv? tack detsamma

kram

#2 / / Amanda L:

Från och med den första december drar julstämningen igång på riktigt på min blogg.

Känn dig välkommen.

Tänd ett ljus och låt det brinna!

Låt aldrig hoppet försvinna <3

#3 / / Bella Davis:

gud va snyggt!!