Sjukstuga



Mina små tjejer myser just nu
i soffan vid en film



En bild tagen från annat håll i soffan.. -Det blir lätt att man tar från samma håll sa de som vet.. tja kanske så nu tryckte jag av en från soffan


Ett fönster  nya stjärnan från lagerhouse .. tycker jag har för mycket saker i fönstren nu .. hm ..

Halloj raringar!

Skatterna sitter och tittar på film just nu och mamma pluggar diskar och damsuger.. Bra kombination va ?
Sista dagen för den här månaden . November har gått så fort å det för oss har varit både förlovningsdag, bröllopsdag och makens födelsedag. vips så va den slut.

Nu in i December sm vi har längtat till med Advent jul pyssel pyntning och allt. har ni gjort något julgodis elelr så ännu?
Vi ska ha en liten mys träff med min goa Laura här i nästa vecka då ska vi se va det blir för något gott

Sjukstuga är det fortfarande här hemma - såå trist!.
Har varit hemma för vård av barn denna dag då lilla mellersta skatten iinte är kry . idag fick hon feber oxå .. pust  tar det aldrig slut.. hinner inte med detta just nu .
Sitter här och pluggar, haft tvättstugan och man ser berg av disk som skulle göras..  men men snart kommer maken hem då får vi hjälpas åt.

Nu ska jag ta tag i dagen göra lite mat åt lilla famlijen. får se va vi hittar påidag

Önskar er en fortsatt mysig  lillelördag!!
KRAAAAMIZAR
#1 / / DIANA ÖSTERBERG:

Hejsan! Allt bra? :)

#2 / / FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; det är åt helvete rent utsagt :/

#3 / / Agnes Eriksson:

Va gärna med i dagens blogg =D