Mor lilla mor vem är väl som du

Mor lilla mor vem är väl som du INGEN i hela världen

Grattis till alla ni alla fina mammor idag är det er dag
Har ni blivit firade något?
Jag hoppas jag att ni njuter av dagen, pysslar om er själva och myser

Säger Grattis till er alla och till min lilla Mami







Bilder: Velvet and Linen

Blev firad och hade mys på morgonen enligt alla regler. Blommorna kom ju som helg blommor så de står så fint på bordet
:roll:

Härlig Söndag på er söta ni!

Hörs snart! Puss



Publicerat i Allmänt
#1 / / lovisa:

sv: Du är anmäld:)

#2 / / emmi:

Var med och tävla om DAGNS LÄNK! Skicka en eller fler kommentarer men för störst vinstchans, flera ;D direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/may/vinnare-ny-dagens-lank.html#comment

kram

#3 / / Anonym:

Jag sitter i Delta nu :D bytte från omega. Kommer du tillbaka?

#4 / / annsoh:

Bra! :D vad händer idag?

#5 / / emmi:

Kul att du är med i Dagens Länkar, medan du väntar på vinnaren kan du ta en titt i min nya tävling om en ear cuff jag gjort! Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/may/tavling-ear-cuff.html#comment

Hoppas du haft en trevlig helg!

#6 / / emmi:

- kul att du tävlar om ear cuffen också :D sov gott! kram

#7 / / tina:

Hej där!Låter som en härlig morsdag....Hoppas allt är bra med dig...vi längtar efter sol och värme nu eller hur!

Ha en fin vecka å kram!



tina

#8 / / Veronica:

Sånt sovrum skulle man ha =)

#9 / / Veronica:

Precis :) så stilrent och fräscht

#10 / / milena malmros:

Lika fina bilder som vanligt :) ja vill vra lika gamal som du, har en svacka känner jag :S vill ha en partner :P men hittar ingen! kram

#11 / / Jenny:

sv; Tack så mycket :) gillar de också!



vilka fina rum på bilder!

#12 / / annsoh:

tyvärr slut :) men drar igång det nån annan dag! :) okej! vad mysigt! :D

#13 / / annsoh:

aw vad snällt! :D

#14 / / lovisa:

sv: HAHAHAHA nej du är inte anmäld på det sättet:D

#15 / / Anonym:

- tack ;).

#16 / / lovisa:

sv: vad är det för problem du har med fötterna?:)

#17 / / Tess Cameron:

Ååååååååååh GUD va fint! Tänk om man kunde få ha sånt fint sovrum!!!

#18 / / FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; helt sant sa komedianterna :D