MÅNDAG OCH NY VECKA

Måndag och ny vecka



Godmorgon alla solstrålar!

Idag känner jag mej inte pigg till hundra =( Jobbigt med såna dagar.
huvudvärk magont o värken i kroppen gör att det kommer inte bli många knop här idag


Har inte sovit så bra i natt och så e det väl som småbarns föräldrer vissa nätter.
Hade en liten maja som drömde konstigt och då får mamma krypa ner i sängen
Man ligger snett o bara dåsa
r

Idag är det i varjefall SOL på besök här!!!
DEt blir man glad för !
Det är så underbart ljuvligt att vakna av solen i varjefall . hoppas den stannar här idag!
Det blåser en aning så det är inte så skönt som det ser ut men, men
inte klaga då försvinner den säkert .  Hoppas vädergudarna kommer vara på min sida i eftermiddag.


Va ska ni hitta på idag då ?

Idag ska jag till läkaren igen . får se va han säger denna gången.
Nu ska jag vila mej lite igen.. skönt att få lite egentid när man inte e riktigt pigg

HAPPY MÅNDAG PÅ ER SÖTISAR!

bild lånad nätet
Publicerat i Allmänt
#1 / / Tess Cameron:

Vilka underbara bilder du lägger upp! Man blir så inspirerad =)



Tack för dina kommentarer på min blogg! Jag är utbildad yrkessågerska/ Artsit och har jobbat mycket som sånglärare så jag skriver mest bara om musik på min sida =)

#2 / / Tess Cameron:

Samma här, fina bilder ger energi och man blir gladare osv.



Det är aldrig för sent att sjunga! OM man vill bli som Britney Spears kanske man inte borde vara äldre än 18...men då är även jag för gammal....10år för gammal till och med!

Om du någon gång skulle få för dig att ta ett ledigt år så rekomenderar jag Kulturamas eftergymnasiala Afro sång Pop/Rock/Soul/Jazz linjen. Man utvecklas väldigt som människa <3

#3 / / lovisa:

sv: jaha va jobbigt:(

#4 / / theresebjörkman, :):

svar;



tack :)



hur många läsare har du per dag? :)

#5 / / ' eemmaaj ' Saveu ♥:

hoppas du mår bättre snart! :(



Jag vet inte om det är magsjuka eller bara mensvärk.. hur som helst mår jag inte bra. sen hände det lite grejer under helgen som jag helst hade velat slippa. Kram på dig!

#6 / / Amanda Asker:

Fin blogg :) du verkar va en stark kvinna!

#7 / / Veronica:

Ja det var det :) tack detsamma vännen =)