Out of my mind ...

Ångest, ångest, ångest. Känslan av att något stämmer inte, en inre stress.
Va e det för fel  med mej .. åh.. orkar inte ..  :(



Kände att jag bara va tvungen att skriva av mej lite när jag kom hem ,
Har varit på kören i kväll
Jo dagen har väl inte varit på topp men inte i botten heller..

Ändå när jag kom dit kände jag på en gång.. ångesten.. Lipighet..  jag vill hem!!!

Vart har min längtan och lycka efter att sjunga tagit vägen ?
Har vekligen inte lust längre.. Känner ingen lycka.. Det som varit det bästa jag vet. :(

Kommer dit, träffar många utav kompisarna som jag gillar , pratar.. Och ändå .. jag vill hem efter 5 minuter..
Försöker verkligen att hitta  "det där "  men det vill liksom inte infinna sej nu ..
Har jag tröttnat? Va e det för fel på mej ? Varför känner jag ingen glädje?

Kan stå och sjunga en sång då jag verkligen skulle kunna börja lipa direkt där på två min  utan att egentligen inte veta direkt varför. 
Känns så hopplöst att gå dit just nu ..
Tvingade mej dit idag för att vi ska ha konsert på Lördag . Jag vet jag kan ju nästan alla låtar utantill men ... man ska ju va där o öva.. 

Hur dumt som helst men jag får verkligen panik av att veta att jag ska va där tolv på lördag.. hur dum e jag egentligen ?? Det blir ju kul.. Är ofta kul när jag väl  är där.. Ändå denna panik redan  nu :(  Det e ju så jag känner betyder inget . .. inget fel bara på mej ... åh .. pust.. orkar inte känna såhär..

Ja ja  usch det e ju såhär det e för det mesta nu
Kände bara jag behövde gnälla av mej lite extra

Tack snälla ni som står ut med mej

KRAM till er ni fina
Publicerat i Allmänt
#1 / / isa:

Skrik bara rakt ut och sedan skratat galet i spegeln.. även om det inte är kul gå in och gör det i 5min. Man måste i bland tvinga sig till att skratta för att kunna det. det låter löjligt men det funkar och är befriande. Jag har varit nere på under båtten och kämpar mig upp på det sättet. Terapi för själen. Gilalr du inet att sjunga just nu fat att du vet att du inners inne gör det så på det ändå!!! kramar om!!!!!!! nu väntar sängen på mig och i morgon natt flyger vi.



p.s när du skriver klart ditt inlägg trycker du på kalendern. skriever i tiden då du vill att det ska publiceras. trycker sedan längs ner på spara inlägg brevid publicera. då sparas inlägget på den tiden och dagen som du har valt. sedan trycker du på knappen publicera. då kommer det stå högst upp ditt inlägg är publicerat och kommer att synas på din blogg bla bla bala tid och dag. testa dig fram man lär sig nåt nytt vare dag :)

för ett år sedan kunde jag inte ens maila. ;)

Pusssssssssssss på dig!!! Och jag lovar att jag ska ta hand om mig gör det du med!!!!