Ute party?

Godmorgon alla fina!

Härlig solig dag i  dag me yeah!!!

Ska ni ha lite sommar fest party  ute?

då gillar ni nog denna inspirationen

Hittade dessa fina bilder från Villachic lite med guld inslag













Är de inte underbart fint?

Åh om jag bara haft en trädgård då hade jag gjort en sån här fest
Så enklet att fixa och ändå så snyggt
eller dessa i lite mera vitt rosa





Jag önskar dej en fin  dag

Kram & Puss



#1 / / lovisa:

sv: jag vet inte:/( jag ska ge han lite mat och se om han äter :D

#2 / / Mikaela:

Ja det har det :)

Kraaam♥

#3 / / Anneli:

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg-4.html#comment

#4 / / M E R E I:

- Gud vad fint! Synd att man inte har någon stor trädgård! Kram vännen min!

#5 / / annelie :):

sv; nope, jag har ingen aning.

men hon har ju tagit bort sin blogg, så antagligen har hon slutat :(

#6 / / josse:

hej ullie :)

Allt är bra med mig, jobbar massor och hinner inte njuta av det fina vädret tyvärr, hur är det med dej? Jättefin blogg har du! kramar

#7 / / FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

kram kram! :D

#8 / / linns beautybox:

åh vad fint. tänkt på sitt bröllop på bröllopsmidagen. så vackert :D